Gå til innhold

Brudebukett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett flere brudebuketter som har en perle i f.eks. midten av rosene. Noen som vet om det finnes noe lignende i strass man kan bruke isteden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dersom det har hull som en perle så er det jo greit. Hvet ikke helt hva du mener med strass, men det er masse krystaller i varierende kvalitet å få, som er slipt som stener (fasetter).Dette får du vel på alle perlebutikker om du har det i nærheten, eller velasorterte hobbybutikker.

Skrevet

du kan også få slipte "stener" som er fattet i metall med en mulighet til å tre tråd under, disse har jeg tidligere sett på panduro.

Skrevet

På panduro får du kjøpt strass remser.

De er festet med små ringer,de kan du fint bruke.

Bare kjøp en remse og del den opp.

Jeg har langt krøllete hår,hadde håret løst,og frisøren knytte fast stenene i håret mitt.

Det er uendelige muligheter med disse strass remsene. :)

Skrevet (endret)

Denne har "rhinestoes" i blomstene

BILDE 1

Her er en annen hvor de har limt krystallene til kronbladene...

BILDE 2

Ikke krystaller, men glitter...

BILDE 3

Endret av *Emma*
Skrevet
Denne http://i26.photobucket.com/albums/c147/bab...twrhineston.jpg likte jeg godt Emma! Sikkelig søt! Den vil jeg ha....

Ja den er helt nydelig. Har bilde av den m mørkere rosa farge også...da syns jeg nesten den er enda finere...me på det bildet har den ikke "rhinestones".

BILDE (De hvite bomsene heter Stephanotis om noen lurer....ds det er mulig de heter noe annet på norsk da...)

Skrevet
Denne har "rhinestoes" i blomstene

BILDE 1

Her er en annen hvor de har limt krystallene til kronbladene...

BILDE 2

Ikke krystaller, men glitter...

BILDE 3

Tusen takk for bildene!! Bilde 1 har det jeg leter etter! Så da er det bare å lete rundt i hobby- og blomsterbutikker, i håp om å finne noe lignende ;)

Skrevet

Om du tar med ett bilde og du kjøper stenene selv,sørg for att det er noe å feste i..

Er jeg helt sikker på att du kan ta dem med til nesten hvem som helst blomster butikk,og forklare hva du vil ha.Så ordner de det.

Bare du har med bilde og stenene selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...