Gå til innhold

Halsbånd som blinker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett dette i noen av dyrebutikkene i Oslo?

Båndet skal ha lys hele veien rundt. Har til nå bare sett små enkeltlys som man henger i båndet.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rapp det fra en annen hund når du ser en som passerer deg på gaten

Gjest Borghild
Skrevet

Ærlig talt, noe så HARRY! jeg har naglehalsbånd både på pitbullen og puddelen min. Naglehalsbånd er tøft og gir masse kred.

Skrevet
Ærlig talt, noe så HARRY! jeg har naglehalsbånd både på pitbullen og puddelen min. Naglehalsbånd er tøft og gir masse kred.

Haha, det er bare fordi du ga opp når jeg rappa ditt blinkende halsbånd :sjarmor:

Skrevet

Høhø

Snakker sikkerhet på mørke veier her altså. Skal ikke stæsje hunden min med blinkelys fordi det liksom er kult. :roll:

Skrevet

Jeg kjøpte et sånt i en helt vanlig dyrebutikk for noen år siden. Det er rødt og kan enten lyse eller blinke. Tror canis.no har noe sånt i nettbutikken sin.

Skrevet

Sånne bånd finner du i de fleste dyrebutikker...Hadde et sånn bånn til hunden min,helt til hun fant ut at hun skulle leke med det:(

Skrevet (endret)

Kjøpte mitt/vårt i USA for noen år siden og det er genialt! Mener også at det var på XXL jeg så det sist, men jeg vil anta at det er å få tak i i de fleste velassorterte dyrebutikkene rundt om. De kan i hvert fall helt sikkert bestille.

Endret av Leo
Skrevet

:klappe::klappe:

Tøft å få bikja drept ja...

Viktigste er jo tross alt att bikja ser kul ut.

Gjest Borghild
Skrevet

Ikke snakk om ting du ikke har greie på! jeg har nemlig utstyrt begge hundene med refleksdekken og beinreflekser!

Skrevet
Ikke snakk om ting du ikke har greie på! jeg har nemlig utstyrt begge hundene med refleksdekken og beinreflekser!

Åh, Borghild, du er så omtenksom. :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg kjøpte mitt gjennom Canis.no

Og for en glimrende idé det er! Ikke bare ser bilene oss, men det gjør det så mye lettere å finne igjen den hvite bikkja når hun leker i snøen i tussmørket. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...