Gjest Yzma Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Hva har dere på dere når dere er ute på byen? (har ikke vært ute enda). Kommer sikkert litt ann på hva dere skal, men sånn generelt hva har man på seg? Har planlagt dette: Brun bukse, lave sorte sko, men er litt usikker på hva jeg skal ha over... (-:
Quirky Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Kommer jo alt an på hvor jeg skal og hva slags temperatur det er ute. Men antrekket du planlegger nå må sprites opp MYE for å ikke bli kjedelig. Hvor gammel er du?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Nå går jeg med jeans eller skjørt, fint belte, lave sko (fordi jeg bare snubler med høye, trenger ikke virke fullere enn jeg er), fin topp, en tynn genser med lav hals som jeg kan ta av meg når det blir varmt og putte i veska, og skjerf og kåpe utenpå.
Gjest Yzma Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 (endret) Er nettopp blitt 18:P Skjørt bruker jeg nesten aldri...bare om sommeren når det er for varmt med annet:) Endret 10. november 2006 av Yzma
Quirky Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Er nettopp blitt 18:P Skjørt bruker jeg nesten aldri...bare om sommeren når det er for varmt med annet:) ← En fin topp er et must, og litt hæler ville vært bedre. Og selv liker jeg ikke brunt og sort sammen. Antrekket ditt høres litt for "voksent" ut for en attenåring. Det er nå du kan eksperimentere!
Gjest Yzma Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 hmm...har fortsatt litt tid igjen, er ikke før neste uke jeg skal ut;) Er egentlig litt sjenert så liker ikke å eksprimentere for mye:P
Gjest Norwegian Blue Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 En fin topp er et must, og litt hæler ville vært bedre. Og selv liker jeg ikke brunt og sort sammen. Antrekket ditt høres litt for "voksent" ut for en attenåring. Det er nå du kan eksperimentere! ..men hvis man skal gå med hæler må man klare å gå med dem og. For jenter som ramler rundt på høye hæler er ikke særlig sexy. Det finnes mye fine lave sko også, men hvis man klarer å gå på høye hæler jeg enig i at det er veldig fint. Og tja, jeg vil heller se litt voksen og ordentlig ut enn en eksperimerende fjortis.. Men det går selvfølgelig an å pynte seg og prøve seg litt fram
Gjest Tweek Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Kan jo gå med sko som har litt hæl, eller kilehæl som er mye enklere. Når jeg var ute på byen sist hadde jeg svarte drainpipes og rød topp samt svarte pumps. Jeg er ikke sånn som pynter meg for å gå på byen, men tar ikke på meg joggebuksa likevel. Tar heler også sminker meg pent og steller håret og tar på en topp eller noe jeg ikke går så mye med til vanlig.
Lourdes Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Mørk jeans og støvletter med høye hæler er ganske standard for meg. Så spriter jeg opp med en fin topp. Kjøper vel nesten en ny for hver by-tur Silke, gull, blått, blonder, osv. Detaljer er viktig og gjør antrekket litt spennende. Siden det nå er vinter og ganske kaldt ute, bruker jeg en tynn cardigan eller bolero (som jeg nå endelig begynt å like litt..) over toppen. Har en heklet/strikket jakke som jeg bruker mye på byturer. Tar den av hvis det er varmt og jeg danser eller lignende. Smykker, veske og belte må passe til resten av antrekket. Jeg er heller ikke glad i brunt og svart sammen. Har jeg brune sko, bruker jeg brunt belte og brun veske. Svarte sko hører til svart veske og belte. Bruker da heller ikke brun jakke til svarte sko. Mange som gjør det, men jeg har en eller annen sperre for det og ville ikke følt meg komfortabel med det i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Kanskje litt teit, men jeg bruker å kikke på bilder på denne siden når jeg trenger litt inspirasjon til hva jeg skal ha på meg på byen. Synes mange der kler seg så fint.
Gjest Yzma Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Kanskje litt teit, men jeg bruker å kikke på bilder på denne siden når jeg trenger litt inspirasjon til hva jeg skal ha på meg på byen. Synes mange der kler seg så fint. ← Mye fint det da:)
Dina Skrevet 11. november 2006 #12 Skrevet 11. november 2006 Høye støvletter, jeans og en fin topp, tilbehør, smykker o.l. som matcher toppen. Evt. tunika, tights og høye støvletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå