Gå til innhold

Jappepolitiker Giske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Trond Giske et unormalt høyt behov for å være en del av "eliten" i norge. Jeg for min del tror dette påvirker hans "misjon" som politiker i ulike valg og avgjørelser han foretar seg. Hvilket syne har dere på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kunne videreforedle din så smått sparsomme påstand til en klarere tale, vil det kanskje gi grunnlag for å uttale seg om saken.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Mvh

Leo (mod).

Endret av Leo
Skrevet
Har Trond Giske et unormalt høyt behov for å være en del av "eliten" i norge. Jeg for min del tror dette påvirker hans "misjon" som politiker i ulike valg og avgjørelser han foretar seg. Hvilket syne har dere på dette?

All empiri hittil viser at det er FrP'ere som lar sine politiske valg og avgjørelser styres av sånne motiver. Sist gjennom Carl I Hagens millionfortjeneste på "vaktmesterboligen." Har ingen grunn til å tro at Trond Giske lar seg korrumpere på samme vis.

Skrevet

Helt enig med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...