Gå til innhold

Kjolevalg

brud i midnattsol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotte kjoler!

Jeg likte snittet og alt veldig godt på Sincerity-kjolen, men vet ikke om jeg likte utringingen så godt... Den ble liksom litt voldsom... Men det er jo min smak, da...

Ronald Joyce-kjolen var også veldig fin, men jeg tror jeg syns hele kjoler er mer elegante enn todelte... Dessuten syns jeg at Sincerity- kjolen har renere linjer, liksom...

Vet ikke om du ble noe klokere av dette, men... :D

Lykke til med valget!!

Skrevet

Begge to var kjempefine!

Min favoritt må nok bli nr to...

Du får ta med deg en kompis du har og prøve, så får han se... Menn tenker som kjent HELT annerledes enn oss kvinner...he he he :ler:

Skrevet

Jeg synes også nr 2 er finest. Men, jeg er ikke noen ekspert på brude kjoler. Prøv dem begge flere ganger, ta med en venninne som ikke er redd for å si det hun mener. Det gjorde jeg. Lykke til med valg av kjole :D

Skrevet

Jeg likte helt klart den første best.

Men begge kjolene var fine :)

Skrevet

Jeg likte helt klart den første best Sinceritybridal, Den var veldig pen synes jeg.

Nr to synes jeg virka for blank i stoffet også synes jeg ikke det er så pent med kjoler uten stropper.

Skrevet

Nr 1 - No doubt in my mind. Fortell oss hva du velger!!!

Skrevet

Sincerity uten tvil. Kjempelekker. :P

Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i stroppeløse kjoler, så kanskje derfor jeg liker den første best. :-?

Gjest Afrodite
Skrevet

Absolutt sincerity-kjolen!! :D

(Syns det blanke stoffet paa ronaldjoyce blir nesten litt fake-aktig)

Skrevet

Jeg hadde valgt Sincerity-kjolen - men jeg er ikke deg.... Den abdre syntes jeg ble veldig skinnende.

Skrevet

Sincerity-kjolen var den flotteste! Veldig fin fasong!

Den andre var fin den også, men var litt vel skinnende, som en av de andre også sa.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg syns begge kjolene var nydelige ! Skjønner godt at du har problemer med å velge. Men jeg tror nok jeg hadde valgt sincerity kjolen. Dette er fordi jeg ikke er så glad i blanke stoffer. Og den andre såg litt blank ut i stoffet, selv om den også var kjempefin.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Den første! Uten tvil! Fine hansker! :D

Skrevet

Nr. 2 synes jeg er penest, men så liker jeg todelte kjoler + stråppeløs overdel veldig godt.

Skrevet

Synes begge var fine, men jeg hadde tatt den første, rett og slett fordi overkroppen min ikke passer til stroppløse overdeler.

Duskegreiene på hanskene var ikke helt min smak, men ellers var den kjempefin! Synes kjole nr. 2 var fin også...

Forstår om du sliter med å velge...

Gjest Min Favritt er nr 1!
Skrevet

Jeg har selv kjopt drommekjolen min , som er stroppeloes og todelt, men nr en er helt soleklart min favoritt!! Mye mer romantisk og elegant og flott stoff. :heiajente:

Vent litt, tenk, drom og prov dem igjen, saa skal du se du har det veldig klart uansett hvilken det blir!

Vet du hvilke stoffer kjolene er i?

Skrevet

Jg synes også at Sincerity-kjolen var flottest! Men absolutt fine begge to. Tenk litt på hva din tilkommende liker ved kjoler også da. Det er jo vel han som skal ha hakesleppet. ;-)

Du må nesten si hva du velger nå da...

Skrevet

Syntes helt klart nr 1. Likte ikke stoffet på den andre, jeg da..

Lykke til med valg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...