Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann i noen uker nå. I hvert fall trodde jeg det var dating :overrasket: så var det plutslig noen venner av venner etc. som mente at han er homo. Blir forrvirret jeg. Klart en homofil mann kan ønske å ha en kvinnelig venn, men er det ikke litt merkelig å *date* over flere uker hvis det er på den måten. Han bør jo merke at jeg liker ham. Nå vet jeg ikke om det er noe i ryktene, men hvordan finner jeg ut det hvis han verken gjør noen tilnærmelser eller bekrefter ryktene :grine:

Synes selv han flørter og gir signaler om at han liker meg, men mulig jeg helt mangler den homoraderen det har vært snakk om her før :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje han bi da vettu ;)

Du skal ikke høre på alt som blir sagt...

Gjest mielille
Skrevet

Du får ta han på hånden og vise litt ømhet, så ser du nok fort hva han vil :)

Skrevet

Hvor vanlig er det at en som liker menn også liker kvinner? Dvs finnes det noen statistikk på hvor mange homofile som egentlig er bifile? Ikke at jeg vet om jeg takler det om så er tilfelle, men :forvirret: da er det i hvert fall håp.

Skrevet
Du får ta han på hånden og vise litt ømhet, så ser du nok fort hva han vil :)

:ler: Men hvordan merker jeg forskjell på homoømhet og noe annet. Huff får bilder av homsepatrulje gutta som er sååå glad i, jeg nå. Verste er at jeg synes ikke han viser noen tegn til å være homo selv, men begynner jo å se etter det etter jeg hørte ryktene :forvirret:

Gjest mialille
Skrevet
:ler:  Men hvordan merker jeg forskjell på homoømhet og noe annet. Huff får bilder av homsepatrulje gutta som er sååå glad i, jeg nå. Verste er at jeg synes ikke han viser noen tegn til å være homo selv, men begynner jo å se etter det etter jeg hørte ryktene  :forvirret:

Nei ærlig talt kvinne, du merker nå om en gutt vil ha deg? ;)

Ikke hør på rykter, gutter har dette med å tro at spesielt langvarige single gutter som ikke har ONS i ny og ne er homofile

Skrevet
Nei ærlig talt kvinne, du merker nå om en gutt vil ha deg? ;) 

Ikke hør på rykter, gutter har dette med å tro at spesielt langvarige single gutter som ikke har ONS i ny og ne er homofile

Jo, men nå begynner jeg jo å lure på hvorfor han ikke har prøvd seg på noe annet enn klemming :forvirret:

Skrevet
Jo, men nå begynner jeg jo å lure på hvorfor han ikke har prøvd seg på noe annet enn klemming  :forvirret:

Litt synd hvis det er sånn samfunnet har blitt. Hvis en mann ikke automatisk prøver seg med én gang (for gudene vet at alle menn er jo kåte og vil pule hele tiden), se da er han homo.

Sukk..

Skrevet
Litt synd hvis det er sånn samfunnet har blitt. Hvis en mann ikke automatisk prøver seg med én gang (for gudene vet at alle menn er jo kåte og vil pule hele tiden), se da er han homo.

Sukk..

Veldig bra og jeg er veldig enig. Til TS, hvorfor tror du han gidder å gå på date med deg hvis han er homofil?

Skrevet

Sukk..

Enig.

Angående homoryktene: kanskje det er noen som er misunnelige og vil ha han selv..?

Skrevet

Sukk..

TS startet jo hovedinnlegget med å si at det gikk rykter om at han var homo. Det er vel dette som gjør at hun senere plukker opp alle andre tegn som kan bekrefte eller avkrefte dette.

Selv kjenner jeg en person som jeg vet er homo, men han ville aldri aldri innrømme det om han ble spurt. Jeg vet også at han har seksuell kontakt med menn, og det er også grunnen til at ryktet er begynt å lekke ut. Jeg vet også at han liker damer også, og at han sannsynligvis vil ende opp med en dame for at omverdenen skal oppfatte han som "normal". Han kommer ALDRI ut av skapet, men ryktene vil nok gjøre det enda mere enn hittil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...