Babyface Skrevet 31. januar 2003 #1 Skrevet 31. januar 2003 Nå som fødselen nærmere seg, får jeg av og til noen panikktanker: "Jeg vet ingenting om å være mamma!", "Hva gjør jeg med den lille når jeg kommer hjem fra sykehuset og er overlatt helt til meg selv? (I begynnelsen skal sambo være hjemme med oss, men hva når han drar på jobb igjen?)", "Tenk om jeg ikke klarer å ta med av ungen min!", "HVA ER DET JEG HAR BEGITT MEG UT PÅ??!" Er det flere som har sånne tanker?
Gjest Starya Skrevet 1. februar 2003 #2 Skrevet 1. februar 2003 Kjenner jeg meg igjen eller hva?? Min største skrekk var at jeg skulle glemme ungen et sted. Sette fra meg vogna utenfor bakeriet, også gå videre og bare la de stå.. Her var jeg jo trossalt vant til å bære ungen omkring INNI MEG hele tiden, så hva om jeg glemte meg bort..? Vel, det gikk seg nå til på de fleste områder.
Gjest Hilde K S Skrevet 1. februar 2003 #3 Skrevet 1. februar 2003 Veldig vanlige tanker. Det vitner om at du er ansvarsbevisst og begynner å omstille deg sa legen da jeg ventet min første. Så det går nok så bra atte !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå