Gå til innhold

Invitasjonene våre

aniN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjempefine Nina! Du må ha jobba en stund med de invitasjonene, hvor mange trenger dere?

Veldig lurt å lage hjemmeside om bryllupet, det gjorde vi også. I innbydelsene oppga vi adressen til hjemmesia og fortalte at der kunne gjestene finne nærmere informasjon om bryllupet: Veibeskrivelse, overnatting, ønskeliste, program etc. Vi laga også en gjestebok som blei flittig brukt.

Lykke til med videre forbredelser!

Ingy1212[ Dette Innlegg er endret av: Ingy den 2002-03-25 20:13 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflotte invitasjoner....icon_smile.gif

Hvordan har du laget de, hva av materiale har du brukt, og hvor mye penger har du brukt til disse?

icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger!

Det ble vel 30 invitasjoner, og de kom på ca 500 kr tilsammen. Kjøpte litt tjukke ark på panduro hobby, sammen med gull bånd og messing ringer. Eføy-bladene plukket jeg av en plastikk-blomst jeg hadde i stua (den er ikks så fin lenger nå) icon_biggrin.gif Så bare brettet og limte jeg litt. Så var de ferdig icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ikke innlegget ditt før nå, men de innbydelsene var veldig fine.

Det er utrolig hva man kan få til med litt plastikk(planter) og papir. Hehe.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Kjempefine invitasjoner !! icon_biggrin.gif

Håper jeg klarer å lage våre like flotte, har ikke begynt enda, må etterhvert får farten opp. icon_eek.gif

Tror det skal gå bra jeg icon_biggrin.gif

Klem fra Pludre icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Smil til verden og den smiler til deg !!

[ Dette Innlegg er endret av: Pludre den 2002-03-28 04:08 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Pludre den 2002-03-28 04:09 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest KristinK

Synes invitasjonene var kjempefint jeg! Vi vurderte egentlig noe liknende selv, men endte opp med slike: Innbydelser

Har du forresten fått ideen fra en bok? Kortet minnet meg litt om noe jeg så i boken "Kort om kort"...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skryt! icon_smile.gif

KristinK: Nei, har ikke fått idèen fra noen bok faktisk. Jeg vurderte å kjøpe en sånn bok om invitasjoner, men jeg klarte i finne på disse før jeg rakk å se etter boken icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

aniN; kjempeimponert over hvor flotte de er! De blir garantert skrytt av av gjestene! Og er det ikke moro å kunne sende ut hjemmelagde invitasjoner?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...