Gjest sokkespisern Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Er det bare jeg som har et kjempeforbruk av sokker? Storetå-neglen spiser hull fortere enn jeg får sagt "10-kroner-på-rema" Jeg har ikke lange negler eller trange sko, så hvorfor??? Har prøvd dyre og billige, men merker ingen forskjell på kvalitet (dvs, de varer like kort)
Gjest Saramia Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Har du prøvd å sjekke hva tåen din gjør når du ikke ser? Kanskje den ligger og smågnager på sokkene....
Gjest Norwegian Blue Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 , så rart, akkurat når jeg så overskrifta di merka jeg at tåen min har spist seg igjennom sokken min også
Gjest Meep Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Jeg har alltid hatt tær som har spist seg gjennom sokker på rekordfart, og har alltid hatt korte negler. Tror nok det er genetisk
Lola83 Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Kan være at skoene du bruker trykker litt..
Gjest Saramia Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Jeg har alltid hatt tær som har spist seg gjennom sokker på rekordfart, og har alltid hatt korte negler. Tror nok det er genetisk ← Genetisk??? Genetisk betinget at man får en tå som spiser seg gjennom sokker? Dette var jaggu komisk :hoho: :hoho:
Gjest Meep Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Ja, mine tær har tenner som gjør at de gnager seg gjennom sokken. Hvis ikke du har dette så er vel det genet ressesivt på deg, da. Common knowledge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå