Gjest Gjest_Frua_* Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 OK. Jeg er ganske fix men ikke spesielt moteinteressert. Men nå tenkte jeg at jeg skulle manne meg opp til å finne noen klær til fest i morgen som er litt kule og noe annet enn jeg ellers ville valgt. Er lang og tynn! Noen in-tips?
FashionySara Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 hmm.. - Dressbukser med smaleben..en fin topp..og pumps/støvletter.. - pencilskirt-(er du tynn og høy med litt former er dette kjempefint), smale støvletter- skjorte med evt enkelt midjebelte. Vanskelig å gi råd når jeg ikke har sett deg..vet noe om hvordan du er..hva du vil gå med..hva du abs ikke liker..så får heller gi generelle råd. Du kan bruke KICKfarger til å få et trendyantrekk. Feks..ssessongens farge er spesielt rødt og lilla..bruk en av dem til å freshe opp feks svart!. Rødt belte..røde sko..lilla overdel..lilla veske...smink deg litt mer/annerledes, sett opp håret hvis du ikke gjør det til vanlig.. Kom med litt mer informasjon så kanskje vi kan hjelpe bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå