Snuppen Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Ser så mange jenter som går med sånn lysegrå joggebukser,litt tykt stoff,ikke sånn pysjbukse liksom..mer fruit of the loom..om noen skjønner hva jeg mener..hvor får man kjøpt sånne?
Gjest Tanita Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Har en selv, fra H&M. Har også sett flere med det, men hvite. Ny trend?
Snuppen Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 Virker sånn! Lyst på selv..men, hmm.. h&m i herrebukse da? synes hennes bare har sånne tynne pysjbukser eller andre tynne treningsbukser jeg?.. får ta meg en tur å se jg dA:) takk for tipset
Gjest Tanita Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 hm jeg aner ikke, lenge siden jeg selv har gått i klesbutikker nå men jeg har en bukse fra der som er slik, og så tenkte jeg kanskje bokbok har eller noe. vero moda kanskje.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Her er det skikkelig inn og gå med herrepysjbukser til vanlig hos fjortisene. Det syntes jeg er frekt, det er jo min "ting"! Jeg har to-tre herrepysjbukser som jeg er veldig glad i å luske rundt i. Jeg vet ikke helt om det var sånn du mener, men jeg har en grå treningsbukse som jeg kjøpte på en sportsbutikk (champion eller puma eller noe).
Mischa Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Ny trend? neppe.. den har eksistert i vel over et år nå, men det finnes på Bikbok, vero moda og h&m.. om du fortsatt vil slenge deg på - men føler at denne 'moten' synger på siste verset..
Snuppen Skrevet 10. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2006 Egentlig er det ikke for at det er på moten, men jeg liker å gå i joggebukser..og leter etter noen som er litt tykkere stoff enn tynne pysjbukser,så jeg kan gå med de offentlig også! og ja.. championbukser! eller adidas,er nok på sportsbutikken de har de jeg tenker på!.. herlig!
Snuppen Skrevet 10. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2006 Norwegian blue,hvor kjøper du dine herrepysjbukser?..h&m? har sett som på dressmann og sånn så er de dyyyre? og tykke i stoffet..
Gjest Tanita Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Har sett mange med vide hvite joggebukser med høye støvletter utenpå...
Gjest Norwegian Blue Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 Jeg har noen rutete fra Kapp-Ahl i flanell. Så har jeg stripete en fra H&M og en fra Marks&Spencer tror jeg. Nå rundt jul selges det en del herrepysjer i gavepakning i de fleste kjedene.
Snuppen Skrevet 10. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2006 DEn stripete fra h&m har både jg og typen ,hihi Joggebukser og støvletter, DET hørtes ikke spess fint ut? hmm.. hørt at buksene som man har høøyt i livet skal komme tilbake å..huff,føler jg kommer til å ha egen mote utoveR:P
FashionySara Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 Har sett mange med vide hvite joggebukser med høye støvletter utenpå... ← hæææ!! forferdeeellliiig!
CheapChampagne Skrevet 10. november 2006 #13 Skrevet 10. november 2006 Er det ikke Champions-joggebukser de fleste går med nå for tida da? Spør på mote.no, der vet de det nok
Lola83 Skrevet 11. november 2006 #14 Skrevet 11. november 2006 Jeg synes disse er nydelige; http://juicycouture.neimanmarcus.com/store...index=26&tid=C6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå