FashionySara Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg synes den var nydeliiig! Men er litt redd for at mange kommer til å ha den..den koster 1800 kr, og jeg prøvde den på byoung.. Og prøvde den på også faktisk..var kjempefin!! Noen andre? tror det er denne i gull: http://www.floydfashion.no/kjoler/ nr 14. MANGE SOM SNAKKER Om feil kjole..DET ER NR 14..IKKE nr 1! Endret 12. november 2006 av FashionySara
Chica Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Er det denne du tenker på? Ser iallfall kjempefin ut på modellen, men er den ikke ekstremt utringet?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Jeg jobbet tidligere på B-Young i Bergen og der hadde vi mange Floyd-kjoler. Kjolene er generelt veldig fine, men de gikk ofte ganske tregt ut. Tror dette skyldes prisen som stort sett er ganske høy og mye høyere enn på vanlige B-Young klær. Så kanskje ikke så mange som kommer til å ha samme kjole som deg? Kjolen som Chica linket til var iallfall veldig fin!
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Har sett den jeg også, og prøvd den! Satt som et skudd, men var uforenelig med studentbudsjettet mitt... Tror ikke veldig mange kjøper den pga pris. Synes du skal kjøpe den uansett hvis du liker den og har nok cash! Kledelige kjoler er vanskelig å finne..
FashionySara Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 nei det er ikke den pålinken!! den jeg har sett er mye mye finere synes jeg...litt sånn beyoncelook!den er utringet ja..men tror jeg går for den! Hvordan er byoung når det gjelder bytting av kjoler?tenkte jeg skulle vise den til mamma ogsån og høre hva hun synes..(skal bruke den i stort familieselskap...og jeg har de verste frognertantene som kommenterer alt...)
FashionySara Skrevet 10. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2006 Nr 14: http://www.floydfashion.no/kjoler/ denne i gull! satt kjempefint..også har jeg mørkt hår..tenkte å legge i enda markerte striper..store gulløredobber..også har jeg noen gullsandaler osm ligner helt på de modellen har på seg.. *forelsket i den* hvor får man kjøpt alle de andre kjolene?
mowgli Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Oj, der var det mye lekkert!! Kunne tenkt meg nr. 53.... men hvor skal jeg nå finne den :klø:
FashionySara Skrevet 10. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2006 Oj, der var det mye lekkert!! Kunne tenkt meg nr. 53.... men hvor skal jeg nå finne den :klø: ← ohh den var fiiin!! har en sånn i svart..kjøpt i usa.nesten helt lik bare litt kortere!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Den nr 14 var kjempefin, men jeg er ikke sånn gulljente, så det måtte bli en annen farge. Nei, nå fikk jeg lyst til å gå på kjoleshopping!
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 Synst nr. 53 var helt nydelig jeg også!
Chica Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Kunne vurdert nr 11/12 til å gifte meg i jeg Har B-young flere av kjolene? Evt hvilke andre butikker har de kjolene?
Chica Skrevet 11. november 2006 #12 Skrevet 11. november 2006 Ser de har butikk i Larvik og Oslo, men tror ikke skal dit før etter jul
Armonia Skrevet 11. november 2006 #13 Skrevet 11. november 2006 Kunne vurdert nr 11/12 til å gifte meg i jeg Har B-young flere av kjolene? Evt hvilke andre butikker har de kjolene? ← Floyd selges i mange småbutikker også. Send en mail å spør om de har forhandlere i nærheten av der du bor. I Tønsberg selger de Floyd blant annet på Neste Stopp...
Gjest Tweek Skrevet 11. november 2006 #14 Skrevet 11. november 2006 Er det denne du tenker på? Ser iallfall kjempefin ut på modellen, men er den ikke ekstremt utringet? ← Nr 14: http://www.floydfashion.no/kjoler/ denne i gull! satt kjempefint..også har jeg mørkt hår..tenkte å legge i enda markerte striper..store gulløredobber..også har jeg noen gullsandaler osm ligner helt på de modellen har på seg.. *forelsket i den* hvor får man kjøpt alle de andre kjolene? ← Ååå! Så fine kjoler! Tror jeg må begynne å g innom b-young når jeg shopper Jeg vil å ha kjole (Selv om jeg ikke går med det)
Heidik Skrevet 11. november 2006 #15 Skrevet 11. november 2006 Jeg synes den var nydeliiig! Men er litt redd for at mange kommer til å ha den..den koster 1800 kr, og jeg prøvde den på byoung.. Og prøvde den på også faktisk..var kjempefin!! Noen andre? tror det er denne i gull: http://www.floydfashion.no/kjoler/ nr 14. ← Så den kjolen på en butikk i går, den var kjempefin, dattra på 15 kunne tenke seg den Har to kjoler fra Floyd, det er meget bra kvalitet på Floydkjolene.
Ephemera Skrevet 11. november 2006 #16 Skrevet 11. november 2006 Jeg forelsket meg i nummer 45 nå... http://www.floydfashion.no/kjoler/images/45.jpg
FashionySara Skrevet 11. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 11. november 2006 Så den kjolen på en butikk i går, den var kjempefin, dattra på 15 kunne tenke seg den Har to kjoler fra Floyd, det er meget bra kvalitet på Floydkjolene. ← dattra di på 15? Ja, den er kjempefin....
Lourdes Skrevet 11. november 2006 #18 Skrevet 11. november 2006 Jeg synes den var nydeliiig! Men er litt redd for at mange kommer til å ha den..den koster 1800 kr, og jeg prøvde den på byoung.. Og prøvde den på også faktisk..var kjempefin!! Noen andre? tror det er denne i gull: http://www.floydfashion.no/kjoler/ nr 14. ← Nr 14 er super-fin!! Det er nok mange som kommer til å ha gullkjoler på julebord osv. nå i vinter. Hadde det selv på en re-union fest nå for noen uker siden. Jeg hadde også svart tilbehør til . Det er vel kanskje vinterens "look"?
FashionySara Skrevet 11. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 11. november 2006 Nr 14 er super-fin!! Det er nok mange som kommer til å ha gullkjoler på julebord osv. nå i vinter. Hadde det selv på en re-union fest nå for noen uker siden. Jeg hadde også svart tilbehør til . Det er vel kanskje vinterens "look"? ← stemmer det..men jeg tente på akkurat denne kjolen! Har ikke sett så mye av "gullkjoler" i de "billige"-butikkkjedene hittil..så det går nok bra !
Dina Skrevet 11. november 2006 #20 Skrevet 11. november 2006 Utrolig mange lekre kjoler!!! Jeg vil også på kjoleshopping, tror jeg trenger en ny om jeg tenker meg veeeldig godt om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå