Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett fast på denne serien i snart eleve år :sjenert:

Jeg spiller inn alle,så koser jeg meg med de på søndagen...høydepunktet i uken.

Men når jeg snakker om denne serien til andre,så himler de med øynene å rister på hodet av meg.. :sur: ...Er det noen her inne som også MÅ ha med seg alle episodene?( er enig i at det kan gå veeeldig tregt til tider,men ,men)

Må ha det,bare må ha det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet åssen du har det! Jeg er sånn med gode og onde dager.. Hehe. MÅ SE det. Får mange dumme kommentarer, men det får bare være.. Jeg synes det er morsomt. Fulgte med på Glamour før, men har dessverre falt av lasset. Det siste jeg så var når alle fant ut at Stephanie hadde feiket et hjerteinfarkt..

Gjest Gjest_Berta_*
Skrevet

Jeg så på imange år, inntil de la om tidspunktet til midt på dagen, da så jeg reprisene som dengang gikk på søndager. Men når de slutta med det, ja da ble det slutt. Bortsett fra hvis jeg er syk, hvilket jeg var i en uke i høst- ble litt oppdatert da-herlig :ler:

Se og kos deg du med god samvittighet, de fleste liker litt dårlig underholdning, om det er Glamour, Cecar, Sexskolen, bonderomantikk, se og hør eller noe annet.

Hvem er sammen med han fra Melrose nå - Brooke eller dattra ?

Skrevet

bridget har giftet seg med nick....mens han er egentlig forelsket i brook,brook vil egentlig ha han også,men siden bridget e gravid med nick....så sier de ingenting om deres føleser til andre.. :frustrert:

Skrevet

det kom ut her om dagen hva nick følte for brooke og omvendt. og bridget fikk vite det av stephanie bitch.

ser både på glamour og i gode og onde dager! glamour tvn fra kvart over 12 til kvart på 1, så slå over til tv 3 med 2 episoder av gode og onde dager :sjarmor:

Skrevet
det kom ut her om dagen hva nick følte for brooke og omvendt. og bridget fikk vite det av stephanie bitch.

ser både på glamour og i gode og onde dager! glamour tvn fra kvart over 12 til kvart på 1, så slå over til tv 3 med 2 episoder av gode og onde dager :sjarmor:

Hvordan kombinerer man en sånn interesse med jobb :klø:

Skrevet
Hvordan kombinerer man en sånn  interesse  med  jobb :klø:

det er kun når jeg er hjemme fra skolen..

Skrevet

Jøss, Brooke liker dem visst både unge og gamle... har ikke sett på Glamour på 6 år, jeg... og da var det Eric evt. Ridge det gikk i. Og så er hun igang med yngste generasjon også?9

Gjest Leiababe
Skrevet
Jøss, Brooke liker dem visst både unge og gamle... har ikke sett på Glamour på 6 år, jeg... og da var det Eric evt. Ridge det gikk i. Og så er hun igang med yngste generasjon også?9

Brookel liker vel de fleste ser det ut til :) Men Nick er vel heller mer på hennes alder enn Bridgets...

Og fytti som Taylor ser ut nå.. Litt vel mye collagen i leppene eller :ler:

Skrevet

MYE collagen! :ler:

Så en del på det for noen år siden, men nå er det ytterst sjelden jeg ser på det. Men allikevel glir en rimelig lett inn selv etter noen mnd. med fravær. :ler:

Skrevet
bridget har giftet seg med nick....mens han er egentlig forelsket i brook,brook vil egentlig ha han også,men siden bridget e gravid med nick....så sier de ingenting om deres føleser til andre.. :frustrert:

Det hadde vært fint om disse menneskene kunne bestemme seg for hva de vil.

Skrevet
Det hadde vært fint om disse menneskene kunne bestemme seg for hva de vil.

Men da hadde jo serien vært ferdig for leeeenge siden. Sånn cirka på slutten av åttitallet, tenker jeg...

Moren min gjør som trådstarter, hun tar opp dagens episoder på video. Jeg må innrømme at jeg rister litt på hodet. Men det er jo bare en underholdende fantasiverden, og det må være lov.

Skrevet

har vært litt sånn av og på seer av glamour....Hvor er det blitt av hun som var ilag med Hector? Og hvor er datteren deres?

Skrevet

Jeg fulgte med på det i en periode, men det gikk til slutt aaaalt for tregt for meg. Det kan jo gå ukesvis hvor den eneste handlingen er at en eller annen urealistisk konflikt blir diskutert opp og ned og i mente av samtlige personer i serien. Det ble bare alt for irriterende i lengden, jeg måtte slutte å se det den dagen jeg kastet ting på tv'en og skrek "dere er idioter alle sammen! hvorfor snakker du med deg selv ditt nek? arghhh!". Da var det plutselig ikke moro lengre.

Såpeserier er jo ikke akkurat av høy kvalitet, men så lenge du klarer å se forbi det så er det jo et gøyalt tidsfordriv som du ikke bør skamme deg over. Jeg hater forøvrig åndssnobber som konsekvent ikke ser "dårlige" programmer.. de "ser jo helst ikke på tv i det hele tatt" og tror dette gjør dem ufattelig intelligente. Jævler.

Skrevet

Jeg ser på I Gode og Onde Dager jeg da, heelt hekta. Jeg får sett det, takket være en nettside hvor en jente laster opp dagens episode hver dag :) Hun tar de opp på PC'n sin.. Fantastisk, sitter å ser på en episode nå! Hehe.

Skrevet
har vært litt sånn av og på seer av glamour....Hvor er det blitt av hun som var ilag med Hector? Og hvor er datteren deres?

Det lurer jeg også på. Har ikke fått sett det på lenge,men har vært syk noen dager nå og sa fikk jeg jo sett noen episoder.

Irriterer meg at jeg ikke får fulgt med,selv om det er litt tregt :)

Skrevet

Satt og så litt på Glamour i dag,fikk et litt sjokk da.

Eric har giftet seg med Brooke igjen...

Fordi han skulle beskytte deres datter Bridget,eller var det å bevis at ikke Brooke hadde følelse for Nick...erd et noen som vet?

Skrevet
Satt og så litt på Glamour i dag,fikk et litt sjokk da.

Eric har giftet seg med Brooke igjen...

Fordi han skulle beskytte deres datter Bridget,eller var det å bevis at ikke Brooke hadde følelse for Nick...erd et noen som vet?

Whaaat? Seriøst? hehe.. Den dama der ass, vært gift med halve rollelisten!

Gjest Leiababe
Skrevet

Klart hun må gifte seg med han igjen.. Skjønner dere ingenting eller?? Jeg mener, hvis mamma egentlig ville ha mannen min, er det klart hun må gifte seg med eksmannen sin(som også) er pappa for å komme over min mann og skåne meg! Haloooo?? :ler: Sprø serie...

Skrevet

Glamour er en herlig serie. Elsker alle intrigene og alle de parene de klarer å lage ut av et begrenset antall personer. Har fulgt serien i godt over 15 år. Er nokså avhengig. Tar opp episodene og ser dem på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...