Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 så nettopp en fin ullkjole på Hmrowells, var i lysbrun og sort. Noen som har den? nupper den?? Har dårlig erfaring m lammeull gensere fra HM, nupper fælt på meg...
Gjest Deception Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Har du sjekket at det faktisk er ull, og ikke bare akryl med en liten andel ull? Hvis den i hovedsak består av akryl, ville jeg holdt meg langt unna. Akryl nupper, har en tendens til å ta opp lukt i seg, og klør.
Ephemera Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Er det den omslagskjolen med silkebånd du mener? I tilfelle har jeg den i begge fargene og de er veldig fine. Det er kun en blanding av ull og noe annet. Jeg har ikke brukt dem så veldig mye, men jeg har ikke sett antydning til nupper! Stoffet er veldig fint!
Wildy Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Det klør på meg. Pluss at det blir slamsete, nupper og stinker... akryl skulle vært forbudt, er jo nesten verre enn polyester....
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Er det den omslagskjolen med silkebånd du mener? I tilfelle har jeg den i begge fargene og de er veldig fine. Det er kun en blanding av ull og noe annet. Jeg har ikke brukt dem så veldig mye, men jeg har ikke sett antydning til nupper! Stoffet er veldig fint! ← Ja det er den... eg er litt rund i formene, me kunne tenkt meg en sånn kjole. bruker 40-42 i bukser og 44-46 i topper...må nok satse på kjolen i 44 da...
loffen Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Det klør på meg. Pluss at det blir slamsete, nupper og stinker... akryl skulle vært forbudt, er jo nesten verre enn polyester.... ← Dette er helt off-topic, men må bare si at polyester er no' ikke pustende, svettefremkallende, stinkende.. æsj..! Akryl nupper, men syner ikke det lukter like ille..
Ephemera Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Ja det er den... eg er litt rund i formene, me kunne tenkt meg en sånn kjole. bruker 40-42 i bukser og 44-46 i topper...må nok satse på kjolen i 44 da... ← Jeg så på lappen på kjolen nå og den er laget av 70 % akryl og 30 % ull. Jeg ville ikke trodd at den inneholdt noen av delene. Som sagt en veldig fin kjole og et fint stoff! Den har verken nuppet eller klødd. Jeg har ikke brukt dem så mye, men fasongen har også holdt seg helt fint. Jeg har også kjolen i str. 44 og det er god plass til gravid mage i den ihvertfall . I nettbutikken stopper den på 42, men jeg kjøpte den i butikk. Det var riktignok i september, men jeg har sett kjolene i butikk nå også. Vet imidlertid ikke hvilke størrelser som er igjen.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 jeg tåler ikke ull, det klør og stikker i huden med en gang. akryl er redningen for meg. nupper ja, men stinker? nei. den kjolen dere prater om er perfekt for en med runde former! (klødde litt på meg, men du sa vel ingen ting om at du ikke tåler ull?)
Ephemera Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Hva bruker dere under? ← BH, truse og enten stay-up's eller strømpebukse. Den er ikke så utringet at man trenger å ha noe topp under, selv om det sikkert også går an
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #12 Skrevet 11. november 2006 BH, truse og enten stay-up's eller strømpebukse. Den er ikke så utringet at man trenger å ha noe topp under, selv om det sikkert også går an ← Jeg tenkte mer på om dere brukte den som kjole m/strømpebukse under, eller om dere brukte jeans eller tights under.
Ephemera Skrevet 11. november 2006 #13 Skrevet 11. november 2006 Jeg tenkte mer på om dere brukte den som kjole m/strømpebukse under, eller om dere brukte jeans eller tights under. ← Okei Jeg har bare brukt den med strømpebukse under, men det går helt fint an å bruke den med tights eller jeans også, ja
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #14 Skrevet 12. november 2006 da skal eg jammen bestille kjolen imorgn...når eg allikevel skal inn og kanskje kanskje kjøpe noe på galskapnatten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå