Aquila Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Det er ofte slik at behovet for å gi og ta går i perioder. For en tid siden lå det ofte små, søte lapper på bordet til meg når jeg sto opp, det vanket en rose i ny og ned og han ordnet gjerne et deilig måltid til meg en kveld jeg kom sent hjem. I det siste har det vært litt mer labert, selv om jeg føler at jeg fremdeles gir mye... Behovet for bekreftelse varierer mellom kjønn og alder... Jeg er ganske fornøyd med min mann Hva med dere andre?
Arkana Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Ja, samboeren min er flink til å gi oppmerksomheter. Han gir meg komplimenter og sier at han er glad i meg/elsker meg hver dag. Blomster blir det ikke så mye av, men det er mest fordi han vet at jeg synes det er litt bortkastet. Derimot kan han rett som det er komme hjem med en bok han tror jeg vil like eller en annen liten gave, eller han kjøper yndlingssjokoladen min på veien hjem. Og han masserer føttene mine hver eneste kveld. Jeg har det godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå