Gå til innhold

Skal bestille sminke på nettet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en del denne måneden..og tenkte derforå satse på nettet.

Hvilken nettside vil dere anbefale? vil gjerne ha det innen 2 uker..og hva må jeg åasse på når det gjelder toll og frakt? har aldri bestilt over nettet før..takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er inne på strawberrynet nå..og ser at det feks står:

$24.00 148.00 (save 4%) på mascara fra ysl..sparer jeg 4% i forhold til hva?denne koster jo litt over 200 lappen der hvor jg ellers kjøper den..?hvor mye vil den komme på med frakt og porto?sparer man virkelig når man handler på nettet?

Skrevet

4% i forhold til utsalgspris i butikkene. Strawberrynet har gratis frakt. Bestiller du varer for over 200kr tilkommer 25% moms+ et fortollingsgebyr på 85kr. Dette kan du imidlertid få refundert fra Strawberrynet ved å sende en kopi av kvitteringen på tollutgiftene.

Skrevet
4% i forhold til utsalgspris i butikkene. Strawberrynet har gratis frakt. Bestiller du varer for over 200kr tilkommer 25% moms+ et fortollingsgebyr på 85kr. Dette kan du imidlertid få refundert fra Strawberrynet ved å sende en kopi av kvitteringen på tollutgiftene.

så du er heller smart å bestille flere ganger?

det er jo perfekt..lønner seg å kjøpe mascara der feks..

Skrevet

utsalgsprisen i utenlandske butikker...

Jeg kjøper lancome mascaraer der som koster 250 her som koster 150 der. Ysl touche eclat betaler jeg 220 for der mens den koster ca 350 her. I tillegg får jeg loyalty bonus på 10% avslag påa lle varer jeg kjøper.

Hvis du kjøper mer enn tre varer får du 5% avslag, dette er i tillegg til loyaltybonusen, så lønner seg å bestille mye, selv om det kommer over 200kr, fordi mva og avgiftene du betaler får du igjen!

Ingen shippingkostnader.

Skrevet
utsalgsprisen i utenlandske butikker...

Jeg kjøper lancome mascaraer der som koster 250 her som koster 150 der. Ysl touche eclat betaler jeg 220 for der mens den koster ca 350 her. I tillegg får jeg loyalty bonus på 10% avslag påa lle varer jeg kjøper.

Hvis du kjøper mer enn tre varer får du 5% avslag, dette er i tillegg til loyaltybonusen, så lønner seg å bestille mye, selv om det kommer over 200kr, fordi mva og avgiftene du betaler får du igjen!

Ingen shippingkostnader.

men må man lage en avtale med dem om at man skal sende igjen kvittering osv?

og tar det lang tid før man får igjen momsen? og når kan man få 10%..etter at man har handlet en stund eller? takk for svar forresten..

Skrevet
så du er heller smart å bestille flere ganger?

det er jo perfekt..lønner seg å kjøpe mascara der feks..

Veeeel, det er vel lurt å bestille mange små de første gangene. Når du har bestilt 10 el 20 ganger får du 10% loyalty bonus og siden den ikke øker mer enn dette er det da lurt å bestille mer enn 3 artikler fordi da får du 5% avslag i tillegg til 10% loyalty bonus.

Skrevet

:)

Veeeel, det er vel lurt å bestille mange små de første gangene. Når du har bestilt 10 el 20 ganger får du 10% loyalty bonus og siden den ikke øker mer enn dette er det da lurt å bestille mer enn 3 artikler fordi da får du 5% avslag i tillegg til 10% loyalty bonus.

takk! :)

Gjest Deception
Skrevet
Ysl touche eclat betaler jeg 220 for der mens den koster ca 350 her.

Touche Eclat koster 295 i Norge, så vidt jeg husker.

Skrevet

lurer på om jeg skal bestille den nye fav. mascaraen min! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...