Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Bare lurer på hvor mange har som er medlem av en klub; hvis du har barn hvordan for du tid? spiller ingen rolle om er en syklub eller lions klub TAKK FOR SVAR..
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Vi er 6 jenter (tidligere kolleger) som har en vin og tjatre klubb. Møtes ca en gang i mdn. Hvordan få tid? Tja, alt handler om å prioritere. barna har en far oxo, så jeg MÅ ikke være hjemme hver kveld. hver klubbkveld avtaler vi neste dato, slik at den dagen er booket og ikke bare forsvinner.
Cilla Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Vi er 6 jenter (tidligere kolleger) som har en vin og tjatre klubb. Møtes ca en gang i mdn. Hvordan få tid? Tja, alt handler om å prioritere. barna har en far oxo, så jeg MÅ ikke være hjemme hver kveld. hver klubbkveld avtaler vi neste dato, slik at den dagen er booket og ikke bare forsvinner. ← Samme som her. Jeg er dessuten på scrappetreff annenhver uke. Handler om å prioritere, er dessverre mye flinkere med planlagte besøk enn impulsive besøk.
Sluagh Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Hm, jeg er medlem i Norsk Triumph Klubb, teller det? Sitter i styret nå. Styrevervet tar ikke all verdens tid, heller ikke møtene. Triumph er en ting både jeg og samboer prioriterer, det er vår lidenskap, vår hobby, så det er ikke et problem.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Hm, jeg er medlem i Norsk Triumph Klubb, teller det? Sitter i styret nå. Styrevervet tar ikke all verdens tid, heller ikke møtene. Triumph er en ting både jeg og samboer prioriterer, det er vår lidenskap, vår hobby, så det er ikke et problem. Hva er det Norsk Triumph Klubb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå