FantasDick Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Jeg har fått meg ny kjæreste; en fantastisk mann, som jeg håper jeg klarer å holde på! Men han er virkelig jomfru Maria selv.. Han har hatt to seksual-partnere tidligere, og jeg mistenker at det kun har blitt praktisert rolig og forsiktig - og kansje litt kjedelig - sex der i gården. Jeg er av den litt villere typen, eksperimentell og har prøvd det meste. Jeg liker litt råere sex, og elsker at mannen dominerer. Jeg har fortalt han hva jeg liker og kommet med forslag til han hva han kan gjøre. Han synes det er spennende, men han har jo aldri vært borti noe sånt før.. Han er veldig forsiktig, tør nesten ikke ta i meg, er superslow, stopper opp og spør "er det vondt?". Samme hvor mye jeg forteller at jeg elsker at han er rå med meg, at jeg tåler masse, og jeg hyler ut hvis jeg får vondt, så er han like forsiktig. Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre? Alt taes i mot med takk!
Nelle Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Det var en tråd om akkurat det samme for ganske kort tid siden. Stod en del veldig gode tips der. Søk litt bakover i tid, så finner du den sikkert. Jeg husker i allfall at jeg hadde et par innlegg der. Nelle :-)
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Det tar tid... Har man en vanlig norsk oppdragelse, tror jeg det trengs adskillig mer mental trening for å gi enn å få røff behandling. For meg er det enklest å være røff hvis hun er frekk eller gjør motstand. Lekeslåssing er greit i begynnelsen. At hun høylytt gir uttrykk for at hun liker det, gir også trygghet. Er hun derimot helt passiv, kan jeg bli usikker og stoppe opp. Uansett blir man etterhvert mer fortrolig med hva den andre liker og da tenker man ikke så mye på om man er for røff. Ikke vær redd for å guide ham eller fortelle ham etterpå hva du likte. Det vil kverne i hodet på ham slik at han gjør mer av det neste gang.
Kristian Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Har egentlig ingen tips å komme med. Men det første jeg tenkte var: "Dæven, han er heldig..."
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Du bør vel sannsynligvis ha mer tålmodighet enn du selv har lyst til å ha. La han få utvikle seg i hans eget tempo. Så kan du kanskje glede deg over en super elsker om noen/et år.
FantasDick Skrevet 10. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2006 Takk for svar! Jeg er absolutt ikke passiv; jeg forteller i klartekst hva han kan gjøre, sier høylytt ifra når han gjør noe "riktig" og er litt rå med han. Han er litt forskrekket så jeg tar det litt forsiktig med han. Men han har begynt å like at jeg biter og klorer.
PoolBoy Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Kanskje han faktisk foretrekker og liker den rolige sexen ? Kanskje det er du som trenger å tilapsse deg han og ikke omvendt ? Eller er dine behov viktigere ? Bare lurer jeg... Hvis man selv liker å motta myk sex, er det ikke like lett å gi tilbake det motsatte.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Kanskje han faktisk foretrekker og liker den rolige sexen ? Kanskje det er du som trenger å tilapsse deg han og ikke omvendt ? Eller er dine behov viktigere ? ← Hehe, konge synspunkt. Det er så innarbeidet at sexens formål er å tilfredstille kvinnen at det motsatte ikke engang streifer tanken til de som svarer. Så lenge sex bare har til hensikt å pleie kvinnens orgasme og nytelse, vil det være flere og flere misfornøyde kvinner og uinteresserte menn. Bra for oppslutningen om Tippeligaen da.
FantasDick Skrevet 11. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2006 Hehe, konge synspunkt. Det er så innarbeidet at sexens formål er å tilfredstille kvinnen at det motsatte ikke engang streifer tanken til de som svarer. Så lenge sex bare har til hensikt å pleie kvinnens orgasme og nytelse, vil det være flere og flere misfornøyde kvinner og uinteresserte menn. Bra for oppslutningen om Tippeligaen da. ← Haha.. Sexens formål er selvfølgelig ikke at jeg skal bli tilfredsstilt, men jeg liker å bli tilfredsstilt; er det galt av meg? Forresten så blir jeg tilfredsstilt uansett, for han har flere talenter. Og til PoolBoy; han har sagt at han godt kunne tenke seg rå sex, men at det er nytt for han. Når vi har tatt i litt så sier han at det har vært veldig deilig, så da stoler jeg på det han sier. Dessuten tilpasser jeg meg han, selvfølgelig. Men det er jo noe begge to burde gjøre, og ikke bare meg. Han er litt råere med meg og jeg er litt forsiktigere med han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå