Gå til innhold

Under brudekjolen...

Cinderella2003

Anbefalte innlegg

Ja jeg mener undertøy... Hva skal du ha under? Korsett, torsolett? bh og truse? Hvite strømper? Strømpebukse ala hold inn? Strømpebånd?

Jeg har ikke bestemt meg..men skal lete etter noe fint som løfter litt på brystene som har seget litt etter amming. Magen burde jo helst ikke bule, men hvis man velger noe virkelig stramt som holder inn overlever man dagen?

Hva skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bustiere, tror jeg... Gidder ikke korsett eller sånt - det er liksom så mye 'dill'... Kunne forsåvidt godt tenkt meg å bare ha vanlig bh også jeg (ha'kke noe spesielt behov for å stramme inn), men kjolen min går litt langt ut på skuldrene til det. Og hvis det skal være stroppeløst, er det greit at det støtter litt... Iallefall for meg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet torslolette - tenket jeg ville se litt fin ut under kjolen også denne dagen, spesielt siden jeg er heller kjedelig på undertøyfronten i det daglige - overraske gemalen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en stroppeløs body. Det vil passe best til kjolen min. Håper jeg finner en body som kan pushe opp litt også. Det trengs. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg fant noen gamle tråder som jeg håper kan hjelpe til å forklare.

Torselett diskusjon

Ellos sin bustier

Hvis jeg nå henger med er forskjellene slik:

Korsett - til å stramme inn, med snøring (med/uten cup ? )

Torselett - til å stramme inn, med cup - min hadde BH lukking langs hele ryggen.

Bustier - BH - som går ned til midt på magen/hoftene (altså kortere enn torselettet), med lukking i hele ryggen

--Korriger meg gjerne hvis noe er feil!

Jeg kjøpte mitt torselett hos Arabella her i Oslo. Var kjempefornøyd med service, de hjalp meg å få et som passet perfekt.

Jeg har brukt det flere ganger i ettertid under andre penklær, bunad og lignende - veldig deilig.

Ja, det er dyrt - men for meg var det en investering som jeg kan bruke lenge. Den hjelper deg også å beholde riktig holdning gjennom hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...