Cinderella2003 Skrevet 31. januar 2003 #1 Del Skrevet 31. januar 2003 Ja jeg mener undertøy... Hva skal du ha under? Korsett, torsolett? bh og truse? Hvite strømper? Strømpebukse ala hold inn? Strømpebånd? Jeg har ikke bestemt meg..men skal lete etter noe fint som løfter litt på brystene som har seget litt etter amming. Magen burde jo helst ikke bule, men hvis man velger noe virkelig stramt som holder inn overlever man dagen? Hva skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 31. januar 2003 #2 Del Skrevet 31. januar 2003 Bustiere, tror jeg... Gidder ikke korsett eller sånt - det er liksom så mye 'dill'... Kunne forsåvidt godt tenkt meg å bare ha vanlig bh også jeg (ha'kke noe spesielt behov for å stramme inn), men kjolen min går litt langt ut på skuldrene til det. Og hvis det skal være stroppeløst, er det greit at det støtter litt... Iallefall for meg... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 31. januar 2003 #3 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har handlet torslolette - tenket jeg ville se litt fin ut under kjolen også denne dagen, spesielt siden jeg er heller kjedelig på undertøyfronten i det daglige - overraske gemalen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 1. februar 2003 #4 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg skal ha en stroppeløs body. Det vil passe best til kjolen min. Håper jeg finner en body som kan pushe opp litt også. Det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2003 #5 Del Skrevet 1. februar 2003 Hei. Jeg brukte denne og den satt perfekt: http://www.brashop.com/carnival/car313.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2003 #6 Del Skrevet 1. februar 2003 Bustiere og torslolette.. Er det meg som er helt utenfor, eller er det flere som ikke vet hva dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 6. februar 2003 #7 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg hadde også torselette (det samme som Merethe) og hvite strømper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 6. februar 2003 #8 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei Jeg fant noen gamle tråder som jeg håper kan hjelpe til å forklare. Torselett diskusjon Ellos sin bustier Hvis jeg nå henger med er forskjellene slik: Korsett - til å stramme inn, med snøring (med/uten cup ? ) Torselett - til å stramme inn, med cup - min hadde BH lukking langs hele ryggen. Bustier - BH - som går ned til midt på magen/hoftene (altså kortere enn torselettet), med lukking i hele ryggen --Korriger meg gjerne hvis noe er feil! Jeg kjøpte mitt torselett hos Arabella her i Oslo. Var kjempefornøyd med service, de hjalp meg å få et som passet perfekt. Jeg har brukt det flere ganger i ettertid under andre penklær, bunad og lignende - veldig deilig. Ja, det er dyrt - men for meg var det en investering som jeg kan bruke lenge. Den hjelper deg også å beholde riktig holdning gjennom hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå