Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte tråder går på dette med utroskap. "Er kjæresten min utro?" og andre lignende temaer. Og at det ER mye utroskap der ute, er det vel liten tvil om. Men det hadde vært interessant å se det med ord her inne hvordan det ligger an rundt omkring.

Og for å svare på mitt eget spørsmål: Ja, jeg var utro en gang da jeg var 16, det er nå 13 år siden. Angret selv den gang så mye at jeg løp rett til kjæresten min og sa det. Han tilga det faktisk. Har vært i flere, lange og seriøse forhold etter det, men har aldri gjentatt det. Selv om jeg dengang var ung, husker jeg den grusomme følelsen jeg satt igjen med. Så selv er jeg nok ikke skapt for denslags.

Kunne aldri bedratt min forlovede iallefall. Han er den eneste for meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er godt over 40 og har aldri vært utro. Er jeg i et forhold så holder jeg meg til det. Er jeg singel så kan jeg godt ha flere menn uten at de vet om hverandre. Da har vi ikke satt regler for "forholdet" og jeg gjør akkurat som jeg vil. Dersom jeg har et elskerforhold hvor vi har avtalt kun hverandre så hadde jeg nok holdt meg til det.

Skrevet

Jeg har aldri vært utro og har heller aldri blitt bedratt.

Skrevet

Jeg har vært utro.

Det var i forhold jeg var i før jeg traff mannen jeg giftet meg med og jeg var under 20 år.

Kunne aldri vært det nå.

La Guapa :)

Skrevet

Nope, jeg har aldri vært utro.

Jeg har dog blitt bedratt, med det resultat at damen ble kastet momentant ut.

Skrevet

Jeg var utro i et forhold som skrangla på siste verset - det viste seg at det samme gjaldt for partneren, så vi fortjente hverandre ;)

Er nå gift og har unger. Både fristelsen og muligheten har vært der flere ganger, noen ganger sterkere enn andre, men jeg har utrolig klart for meg at de mulige konsekvensene vil være mye større enn hva jeg er villig til å ta sjansen på. Ansvar for unger og lojalitet i forhold til partner. Tenke det - ja. Gjøre det - nei.

Skrevet

Jeg har vært det, da jeg var sammen med eksen, var jeg utro med den forrige eksen. Hadde vurdert og flytte fra han lenge, så det at jeg var utro ga meg bare et spark bak til å gjøre alvor av det. Har aldri angret på at jeg flyttet, men har hatt litt dårlig samvittighet for at jeg var utro, selv om han ikke vet det.

Det kommer aldri til å skje igjen :fy_fy:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Utroskap og utroskap.... teknisk sett var det jo det, selv om jeg ikke hardde dårlig samvittighet. Forholdet hadde hanglet lenge, og jeg klarte ikke gjøre det slutt fordi han truet med selvmord. Jeg gjorde det imidlertid slutt samme dagen som jeg var utro.

Skrevet

Jeg har vært utro. Når jeg var ung og dum og en gang i et forhold som sang på siste verset. Det ble slutt samme dagen, så det var vel like greit.

Kommer imidlertid aldri til å være utro igjen.

Skrevet

Nei, utroskap er ikke meg. Er 100% "one man woman" og glad for det, siden det gjør livet mer ukomplisert.

Gjest Gjest_Umulia_*
Skrevet

Har ikke hatt sex med andre mens jeg har vært i forhold, men har kysset andre. What`s the big deal?

Skrevet

Jeg har aldri vært utro, og kommer aldri til å bli det. Har heller ikke blitt bedratt -føler jeg meg sikker på:)

Nulltoleranse!

Skrevet

Min kvinne har ikke vært utro mot meg. Men jeg har vært utro mot henne. Det var ikke et enkelt valg, men når kvinnen ikke vil gi sex, så mannen få dekt sine behov andre steder.

Skrevet

Har aldri vært utro, men har blitt bedratt en gang. Forholdet vårt var allerede slutt da jeg fikk vite det, men fyren fikk jammen så ørene flagret.

Skrevet

Har blitt bedratt - tilga og endte med å være utro selv mot fremtidige kjærester da jeg oppdaget hvor lett det var å tilgi eller "bare ikke si noe"... *fy fy*

Heldigvis har jeg blitt eldre, har en mann jeg overhodet ikke kunne tenkt meg å være utro mot. - Og jeg er kjempeglad for å ha det slik - uten noe tull fra verken den ene eller den andre....

... men har man blitt bedratt eller bedratt selv er man gjerne litt mer på vakt og er kanskje litt for sjalu på samboer ettersom man vet hvor fort gjort ting kan gå galt...så jeg kjenner ofte litt spenning i magen når jeg vet han er ute uten meg, eller er på guttetur på byen og jeg er hjemme...

Men må vel bare stole på :)

Skrevet

Nei, jeg har aldri vært utro mot noen jeg var sammen med.

Skrevet

Jeg har ikke vært utro, og kunne ikke tenke meg å være det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...