Gå til innhold

sånn til å henge pottene i taket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en vandrende jøde, som det heter.. denne kjøpte jeg med en slik hempe på potta, slik at den kan henge i spiker eller anna...

denne er meget lett å plante om å få flere... men jeg mangler denne hempa... noen som vet hvor man kan få tak i dette??? vil jo henge de andre opp også, slik at de ikke bare står på benken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke sett slike potter/hemper i handelen. Men du kan ganske enkelt knytte noe i tau for oppheng. Har ikke oppskrift, men det knyttes på samme måte som fiskegarn.

Skrevet

Eller så vet jeg at enkelte mester grønn butikker har kjetting til å henge potter i......har kjøpt det selv hos mester grønn

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

De har kjetting i de fleste blomsterhandlere, men vær obs på at det kan være litt vrient å finne - ikke alltid de ansatte vet at de har en gang. Det går veldig lite sånt.

Skrevet (endret)

Dette heter ampelkjetting, og da jeg googlet ordet fant jeg det i et par engroskataloger beregnet på jernvarebransjen. Prøv en jernvarehandel eller et gartneri.

Hvis det er vanskelig å få kjøpt bare kjettingen, kan du jo spandere en komplett ampel (rundbunnet krukke med kjetting).

Endret av hera
Gjest Gjest_perlemor_*
Skrevet

Slike ampelkjettinger selges på Plantasjen.Der har de både svarte og hvite : :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...