Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 har en vandrende jøde, som det heter.. denne kjøpte jeg med en slik hempe på potta, slik at den kan henge i spiker eller anna... denne er meget lett å plante om å få flere... men jeg mangler denne hempa... noen som vet hvor man kan få tak i dette??? vil jo henge de andre opp også, slik at de ikke bare står på benken
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 har ikke sett slike potter/hemper i handelen. Men du kan ganske enkelt knytte noe i tau for oppheng. Har ikke oppskrift, men det knyttes på samme måte som fiskegarn.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Eller så vet jeg at enkelte mester grønn butikker har kjetting til å henge potter i......har kjøpt det selv hos mester grønn
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 De har kjetting i de fleste blomsterhandlere, men vær obs på at det kan være litt vrient å finne - ikke alltid de ansatte vet at de har en gang. Det går veldig lite sånt.
ashera Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 (endret) Dette heter ampelkjetting, og da jeg googlet ordet fant jeg det i et par engroskataloger beregnet på jernvarebransjen. Prøv en jernvarehandel eller et gartneri. Hvis det er vanskelig å få kjøpt bare kjettingen, kan du jo spandere en komplett ampel (rundbunnet krukke med kjetting). Endret 10. november 2006 av hera
Gjest Gjest_perlemor_* Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Slike ampelkjettinger selges på Plantasjen.Der har de både svarte og hvite :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå