Gå til innhold

Vikarbyråer

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å få meg fulltidsjobb, er bare i deltid nå. Har søkt på noen jobber gjennom vikarbyråer, men det virker som om de vurderer søknaden min, finner ut at jeg passer enda bedre til andre jobber de har og vil ha meg på intervju for å se meg an.

Har allerede fått to avtaler, hos adecco og personalhuset bemex.

Noen som har dårlig erfaring fra noen vikarbyrå? Eller er det noen som har dårlig rykte? JEg er så ukjent på dette området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personalhuset AS, som eies av Ted Hanisch, har utrolig dårlig rykte mange steder. Leverer feil folk, dårlige oppfølgingsrutiner, kjip personalpolitikk etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg jobbet for et lite vikarbyrå med rart navn en gang, husker dessverre ikke hva. han jobbet på byggeplasser o.l som ufaglært. Det var veldig dårlig med sikkerhet, lønna ble ikke utbetalt (av vikarbyrået) når avtalt osv. Ville vel holdt meg til de store selskapene om du klarer deg med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Har ok erfaring med adecco. De gjør en innsats for å få folk ut i jobb. Men fryktelig dårlig betalt når man jobber gjennom vikarbyrå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også ok erfaringer fra Adecco mtp greie forhold rundt lønn, oppfølging etc. Har vært innom Manpower, Proffice, Kellyservices og et lite byrå som spesialiserte seg på butikkjobb.

Det eneste byrået som var virkelig useriøse var det lille som var rettet mot butikkjobb. Men med Proffice og Kellyservices måtte jeg søke mange jobber på en gang (søkte på 5- 6 stykker samme dag, var desperat ute etter jobb) først da "oppdaget" de at jeg var interessert i jobb... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...