Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som var og så Chess i Oslo Spektrum i går? Skal dit i dag er er spent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der i går :) Jeg synes det var ganske bra jeg.. Ikke helt 100%, men følte ikke at pengene var bortkastet iallefall:) Eneste jeg savna var den gneldrestemmen på One Night in Bangkok da, det ble litt rart med den stemmen som den rollen hadde, siden man er vant til en stemme.. :)

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Var der på torsdag, og elsket det!! Var fantastisk! Det eneste jeg savnet var introen, faktisk. Det skal jo være et tyrollerkor som står og synger før amerikaneren kommer hoppende inn.

Men ellers, sykt bra. Rollefordelingen var også perfekt :)

Skrevet
Er det noen kjente fjes i hovedrollene?

Åge Sten Nilsen (glam i Wig Wam) er med, og han er utrolig flink! :)

Skrevet

Savnet "A quartet, a model of decorum", mulig det er for vanskelig å få øvd den inn når de skal ha gjestesangere?

Er ikke så begeistret for kor, så savnet vel ikke direkte introen, men uvant at den ikke var der. Ellers var det uvant med annen rekkefølge på sangene (bare hørt CD'n), og de hadde endret litt tekst og lagt til en skikkelig dårlig klisje musicalsang jeg ikke skjønner hvorfor de har med. 2. akt var veldig mye bedre enn 1., men alt i alt var det verdt pengene, og Åge var nesten best av alle.

Skrevet

Skulle vært Werner..................................... :tristbla:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet
. Ellers var det uvant med annen rekkefølge på sangene (bare hørt CD'n), og de hadde endret litt tekst og lagt til en skikkelig dårlig klisje musicalsang jeg ikke skjønner hvorfor de har med. 

Du tenker sikkert på den sangen Florence synger i første akt i stedet for Nobody's side, someone elses story, som ble skrevet i ettertid av ulvaeus og andersson i 1986 til Broadwayversjonen. Jeg syns den er nydelig, jeg. Og syntes det var flott med Nobody's side som avslutning!!

Å, vil at de skal komme tilbake, vil se den en gang til :tristbla:

Skrevet
Du tenker sikkert på den sangen Florence synger i første akt i stedet for Nobody's side, someone elses story, som ble skrevet i ettertid av ulvaeus og andersson i 1986 til Broadwayversjonen. Jeg syns den er nydelig, jeg. Og syntes det var flott med Nobody's side som avslutning!!

Å, vil at de skal komme tilbake, vil se den en gang til :tristbla:

Er "someone elses story" den balladen hun sang? Den var jo nydelig, hun hadde en flott stemme! :)

Skrevet

Jeg fikk ikke sett Chess i spektrum jeg :(

Å jeg som hadde sååååååååååå lyst til å se!

Var Åge(Glam) flink da? eller hva dere syntes da? Jeg tror nåkk han var kjempe flink. Han gjør det så BRA i Wig Wam så da gjør han det sikkert BRA i Chess også :):) hehe

Skrevet
Jeg fikk ikke sett Chess i spektrum jeg :(

Å jeg som hadde sååååååååååå lyst til å se!

Var Åge(Glam) flink da? eller hva dere syntes da? Jeg tror nåkk han var kjempe flink. Han gjør det så BRA i Wig Wam så da gjør han det sikkert BRA i Chess også :)  :) hehe

Han var veldig flink! :)

Litt off topic her, men er det noe sted jeg kan se/hlre hans versjon av Anthem? Jeg vet at han ikke har gitt den ut, men noen her i landet må vel ha et opptak eller noe jeg kan kjøpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...