Gå til innhold

Sammen på do

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ehrm... - JEG har også hatt med ei venninne på do, men dét hører til i et annet forum!

:oops:

:ler2::ler::ler2::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme skjer det ikke. Kan hende døra til do er oppe for å høre hva man sier til hverandre. Må presisere at dette er kun når man skal tisse på do. Er man ute, er det helt normalt for min venninnegjeng å gå på do sammen. Skjer ikke noe spennende. Går på do for å gjøre det man gjør der og skravler samtidig.

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Glad jeg ikke er mann jeg !! fikk bare to poeng på testen :oops:

Og tenk så flaut da ....å stå der å tisse mens noen ser på .... :oops: :oops: hehe - jepp jeg er glad jeg er kvinne - vi kan liste oss inn på et toalett og låse døren vi ....og dersom det da ikke er noen som har gjort hærverk og laget kikkehull - så er det ingen som kan se oss :ler::ler:

Skrevet

Når jeg og noen venninder går på do sammen er det alltid i forbindelse med vorspiel eller fest. Da går vi sammen for vi er så tissetrengte og at vi vil snakke sammen. Snakke om ting som er privat eller som vi vil dele med den andre. Det er ikke mer spennende enn det :lol:

Skrevet

Hehe. ja man kan jo lure på hvorfor det er så flott og gå to og to på do. jeg har aldri skjønt det. jeg vet at i 1 klasse så sendte lærern oss to og to fori doen til første klassingene var i kjellern, men ellers så har jeg ikke forstått det. gjennom hele skolen så har andre gjordt det, ikke alle men mange. og det er ikke lett og komme seg på do når man må kjempe seg mellom alle de som passer på de som sitter på do.

Jeg har fått med meg såpass at det er mye skravling som foregår på disse do besøkene, kanskje er dette det eneste stedet ekelte føler at de er trygge for og snakke om de mest fortrolige ting, ikke vet jeg.

Må bare si at der jeg vokste opp var det utedo. det var tre båser og i to av disse var det dobbelt doer. så jeg lurer på om ikke dette med to og to er noe som vi arvet av for forfedre for mange mange år siden og som kanskje vil utdø mer eller mindre sånn som utedoen.

Ei jeg kjente lurte på om jeg skulle være med henne på do, vi var på en konsert og jeg jaja, det kan jeg vel. etter det skjønner jeg fremdeles ikke hva som er så fint med det, det blir jo bare tragt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...