Gå til innhold

Sammen på do

Anbefalte innlegg

Gjest Forferdelig nysgjerrig
Skrevet

Opplever stadig at venninner går på do sammen, ikke bare ute men hjemme også. HVA GJØR DERE SAMMEN PÅ DO????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det såååå koselig såh! :wink:

Tenker du skulle likt å vært flue på veggen.

Skrevet
:briller: Den hemmeligheten forblir innenfor de fire veggene....... :briller:
Skrevet

Akkurat det "konseptet" der har jeg virkelig aldri skjønt! :ler: Husker da jeg var liten og ene venninna mi alltid skulle ha meg med når hun gikk på do.. Jeg syntes det var helt vannvittig...

Nei, det jeg gjør på do gjør jeg best i eget selskap. :wink:

Skrevet

Enkelt og greit; tisser og skravler :D

Jennifer

(også sminker vi oss kanskje litt også...)

Skrevet

JEPP; tisser, skravler og sminker......og fniser litt. Blir ikke for gammel til det nei. Ikke så veldig spennende med andre ord. Men koselig :D Gjøres helst i lystig lag, ihverfall for min del.

Skrevet

Vel.

Jenter, og det at dere går på do i sammen.....

La meg fortelle dere en liten historie om hvordan det medførte dobbel skam på meg, istedet for enkel. Fælt!

I 93 gikk jeg på skole et sted der det var damedo, herredo og....en del spredde doer som var der av rent arkitektoniske tilfeldigheter.

Jeg måtte bare en liten bimmelim, og gikk inn på et av de kjønnsnøytrale doene for å avvikle nødvendighetene. På forhånd hadde det åpenbart vært noen der inne og avviklet noen påtagelig mer presserende nødvendigheter - i form av en staut bommelomprosedyre. Vi prater her om en bommelomprosedyre av Niagarafall-kategorien, som kommer som følge av eksperimentelle karri-retter som ofte blir resultatet av den type matpsykose en kan få etter en heidundrende øl- og pubkavalkade til langt ut i de små timer.

Man blir svært forretningsmessig i slike forhold - må man, så må man. Man puster med munnen, kniper øynene i sammen og foretar raskest mulig ens bimmelimforetagender.

Da jeg kom ut igjen.........da stod dere der!! Dere to piker som skulle inn sammen på do. Sammenlikne leppestifter, tisse og skravle.....hva vet vel jeg?

Så min bønn til dere to piker, er denne:

Tro meg når jeg nå sier at det ikke var min bommelom!!!!!!! Det var han drittsekken som var inne før meg!!!!!! Dere så rart på meg hele resten av min tid på den skolen!!!

Hvis bare en av dere hadde gått inn........da hadde det bare vært halvparten så flaut!!

Pokker!!!!

:ler:

Milo

Skrevet

Hehe... Du får min medfølelse, Milo! Ikke noe artig det der!

Må bare si at for min del så er det mange år siden jeg og venninner gikk på samme do... Tror det må ha vært på barneskolen, faktisk. Men fremdeles er det jo litt koselig når man skal på do samtidig, å gå på nabo-'båsen', der det er sånt. Og det er bare fordi da kan man fortsette der man holdt på, ikke sant - skravle i vei... :D

Det er vel noe med det der at jenter kan gjøre flere ting på en gang... Hehe...

Skrevet

He-he. Jeg har går aldri i samme do bås som en venninne, det er kun der man kommer inn på et toalett med vask og SPEIL det er aktuelt. Bare for å ha sagt det altså.| :D

Gjest Zalomine
Skrevet

Når vi var små gjorde jeg og ei til dette, men andre venner fattet det visst ikke, så det ble til at det bare var vi to. vel, vi har jo sluttet med det, sånn hjemme da.

Fortsatt ser jeg ingen problemer med at jenter går "på do" sammen ute, da mener jeg selvsagt hver sin bås, men skravler sammen forran speilet før og etter... sånn gjør jo jenter.

Det med folk som har vært før deg så det lukter og andre trur det er deg, ja det er en ekkel følelse det, opplevd det samme selv.... dog, ikke med to jenter som skulle inn da, så "enkel skam" på meg, bare at jeg ser ikke på det osm skam da, jeg glemmer slike ting fort.

Skrevet
drittsekken

Bokstaveligtalt, Milo??????? :hoho::hoho::hoho:

Jenter går sammen på do for og tisse, skravle, sminke seg og snakke om en eller annen lekker fyr som er til stedet (vel og merke ikke på do....... :ler: )

Skrevet

Jeg har aldri med meg venninner på do. Jeg har aldri forstått poenget.

Er det noe galt med meg???

:hoppe:

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Som de andre sier..

Tisser, skravler, sammenligner.. tja.. 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Piss ut av begge ender samtidig altså :hoho:

Skrevet

Har aldri forstått poenget med kollektivt dobesøk.

Skrevet

På barneskolen tror jeg ikke at jeg gikk på do alene en eneste gang. I begynnelsen var det fordi vi var redde for "de store jentene", men etter hvert ble det vel bare av gammel vane.

Så lenge det bare er snakk om bimmelim, har jeg ikke noe i mot å gå på do sammen med venninnene mine. Er vi på fest, går vi nesten bestandig sammen. Tisse litt, "pudre nesen", skravle litt... Jenter er nok bare en smule mer sosiale. :ler:

Skrevet

Hehehe ....husker det nå ja ! Hadde faktisk glemt ut at vi gjorde det jeg !

Huff ..*ler*...hadde ikke gjort det nå nei ! men da vi gikk på skolen så var det vanlig å oppholde seg på do ..en grei måte å ungå å gå ut på *ler*....tror ikke vi så på hverandre når vi tisset da .....pleide å vente utenfor døren til "båsen"..... rare greier i grunnen hehe tror kanskje ikke guttene var så hypersosiale .. :ler: ...

Skrevet

altså, å stå og henge i dokøen sammen, det er greit nok. men så langt og ikke lenger, for å si det sånn. aldri skjønt det der med å følge hverandre helt inn på do, jeg da. så får jeg være så unormal som bare det. den mannlige halvdelen av verdens befolkning skjønner meg nok.

Gjest Anonymous
Skrevet

Menn står da ofte side ved side og tisser???????? Hva er forskjellen????? Dere kjenner jo ikke alltid engang sidekameraten....... :ler::ler::ler:

Fremdeles kan jeg gå på do og tisse med en venninne når vi er på fest, - vi har løst mange verdensproblemer på den måten...... :wink:

Gjest Kim Erik Lokker
Skrevet

Ehrm... - JEG har også hatt med ei venninne på do, men dét hører til i et annet forum!

:oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...