Gjest Meg selv Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Hei alle :o) Hadde en lengere session med elskerinna mi i går og mitt i andre akt etter mye elsking, slikking og fingring kjentes det ut som hun kom og like etter begynte hun og strigråte,varte kanskje 5 min og jeg skjønte ingenting Både i første og andre akt hadde hun hadd flere orgasmer. Hva kan dette være,jeg prøvde nu og spørre men hun sa det er ingenting. Dette la jo selvfølgelig en kraftig demper på stemninga Når ikke hun ville si hva det var kanskje det noen her inne som kan hjelpe meg,man begynner vel ikke og gråte av ingenting
Gjest Reven Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Jo, når man har det skikkelig godt kan man godt begynne å gråte for "ingenting". Når vi har sex, både myk og hard, utskilles det endorfiner i kroppen. Disse "lykkehormonene" kalles noen ganger kroppens eget morfin, og kan gi en rusoplevelse. Samtidig som smerteterskelen heves blir vi mer vare for følelser og mentale påvirkninger. Sannsynligheten er stor for at hun gråt av nytelse. Spør henne en gang til, utenfor senga, så klarer hun kanskje å forklare opplevelsen for deg.
Nelle Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 De beste og sterkeste sexopplevelser frembringer alltid tårer/gråt hos meg. Det hender faktisk at jeg kan ligge og hulke i flere minutter mens tårene renner i strie strømmer. Men det er KUN fordi jeg opplevde det hele som så sinnsykt sterkt! Så gråt er positivt!
Susannah Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Skjønner at det kan virke skremmende for en mann som ser gråt under sex for første gang, gråt er jo vanligvis forbundet med noe negativt. Men jeg sier som de andre, for meg er ofte de sterkeste og beste sex-opplevelsene etterfulgt av gråt og det betyr bare at jeg har hatt det veeeeldig godt!
FantasDick Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Jeg begynte faktisk å gråte etter en økt med kjæresten min, nå nylig. Har aldri gjort det før, og vi var like sjokkerte begge to. Men jeg gråt kun fordi sexen hadde vært så deilig, at det var så fint og så jævla perfekt.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Jepp, jeg har også begynt å gråte. Kan ikke forklare hva det er, det er bare en kjempehaug med følelser som løser seg opp og kommer ut liksom. Det bør ikke legge en demper på stemningen egentlig, du bør heller ta det som et kompliment. I mitt tilfelle var det en haug med egentlig gode følelser som kom ut, kan vel ikke akkurat beskrives som gledestårer, men heller ikke noe negativt. Samtidig med alle desse følelsene fikk jeg også en enormt god og forsterket følelse for han jeg var sammen med når jeg opplevde dette.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Kanskje hun ikke bare vil være elskerinna di lenger...men heller kjæresten?
Gjest Reisende John Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Helt normalt at følelsene tar overhånd og tårer produseres enkelte ganger. Har skjedd med Mine damer av og til, gjerne etter skikkelig kraftige multiple orgasmer
Gjest utlogget Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Jeg gråt en gang etter sex fordi jeg egentlig ikke ville, men gjorde det like vel. Jeg gjorde det kun fordi kjæresten ville og jeg følte meg tom og dum etterpå.
Wildy Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 Det kan skje, og for meg har det ikke vært forbundet med noe negativt i det hele tat. Heller det at "lokket" på endel følelser har løsnet og alt har fosset ut.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #11 Skrevet 10. november 2006 Hm,det har jeg også gjort-og det bare fordi det var godt og sammen med en mann jeg elsket.
aline Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 det å gråte etter en eller flere sterke orgasmer er, som du ser av denne tråden, ikke noe å bli engstelig for. det kan komme av så mangt, men det er ikke sikkert hun KAN gi deg noe godt svar på hvorfor hun gråt, kanskje hun ikke har opplevd det selv heller, før nå. har endt med en strøm tårer og hulking selv, og det var etter flere sterke orgasmer alene med elsker på msn.... rett og slett fordi orgasmene var så sterke at de sterke følelsene åpnet for følelser generellt. vet ikke om det kunne kalles verken positivt eller negativt, ihverttfall ikke negativt, men det var bare følelser enkelt og greit.
Gjest Kaya83 Skrevet 10. november 2006 #13 Skrevet 10. november 2006 djeez... la henne se filmen how to loose a guy in 10 days!
aline Skrevet 10. november 2006 #14 Skrevet 10. november 2006 djeez... la henne se filmen how to loose a guy in 10 days! ← greia for mange når de får orgasme er jo nettopp at de mister kontrollen=man bestemmer ikke selv hva som skjer med en når dette skjer. skal man under hele samleiet være redd for å få sterke orgasmer fordi man kanskje begynner å gråte pga følelsene eller styrken i orgasmen, så blir det sikkert interessant sex for dem begge..... eller ikke?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #15 Skrevet 11. november 2006 Takk for flotte svar Prøvde og skal prøve på nytt og prate med henne om dette,legger til at hun er litt "beskjeden" for vi ikke kjenner hverandre så godt enda. Sikkert ikke lett og prate om disse tingene, men kan det være at hun er flau over sin egen reaksjon,som en nevnte kan det jo være hennes første reaksjon som denne.
aline Skrevet 11. november 2006 #16 Skrevet 11. november 2006 helt klart hun kan være flau eller litt ukomfertabel med reaksjonen sin, ihvertfall når du blir helt satt ut og litt turned off av det. forsikre henne om at det ikke gjorde deg noe og at du bare er nysgjerrig på hva som skjedde. dersom det er pga sterke orgasmer og mye følelser, så skal du jo bare være veldig veldig glad for at du får ta del i noe så følsomt hos henne, at hun tør slippe seg så mye løs med deg at reaksjoner som kan være litt "flaue" bare kommer. gjør henne klar over det, så hun ikke begynner å holde igjen når dere har sex fordi hun er redd for å skremme deg vekk.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #17 Skrevet 11. november 2006 Ja jeg ble jo litt redd jeg hadde "skadet" henne,det forklarer man ikke med ingenting. Skal forklare at det ikke gjør noe så lenge man får en forklaring, ingen ting er bedre enn at hun har det godt Etter de omgangene vi hadde er jeg sikker på at naboene og tok seg en røyk
Gjest gigis Skrevet 11. november 2006 #19 Skrevet 11. november 2006 Ikke unormalt! Har opplevd det noen ganger selv...og ser vel ikke på meg selv som en "gråtekone". Noen ganger så føler man seg SÅ knulla og fornøyd, lykkelig og tilfredstilt at noe tar overhånd...
Gjest Gjest_Den Gale Professor_* Skrevet 11. november 2006 #20 Skrevet 11. november 2006 Når ikke hun ville si hva det var kanskje det noen her inne som kan hjelpe meg,man begynner vel ikke og gråte av ingenting ← Det er hormonelle mekanismer som stimuleres av orgasme og sex som kan bidra til å utløse følelser som virker veldig sterke og uten noen åpenbar forklaring. DGP
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå