Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Når bør man begynne å smøre magen(pupper og lår)?

Det sies jo at det ikke har noen virkning, men jeg prøver da for det.

Dere som smører magen; hvilken krem/olje vil dere anbefale?

Har tenkt litt på den til Biotherm.

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at sånn kokosnøtt olje eller kremgreier skal være ganske bra.. Men da lukter du jo helt klart kokos etterpå da, men lukter jo godt det. :wink: Vet at det finnes hos Body Shop.

Lykke til med den lille, heldiggrisen.... :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet

Begynn å smøre med en gang magen vises eller tidligere.Da blir det en fin vane hver kveld etter dusjen.Ellers tror jeg at det er så individuelt hvor mye strekk huden din tåler før strekkmerkene vises.

Jeg fikk ikke ett eneste strekkmerke da jeg var gravid første gang.Jeg gjorde akkurat det samme andre gang men fikk litt på mage,rumpe og pupper.Det er tre år siden og jeg har dem enda.Strekkmerker går aldri bort.

Skrevet

Leste et eller annet sted at det var e-vitamin i kremene som hjalp mot strekkmerker. Ikke vet jeg om det stemmer eller ei, men meg brukte nå e-vitamin-lotion til Body Shop på de strategiske steder etterhvert som magen spant seg mer og mer. Har ikke et eneste strekkmerke :sjarmor: Trenger selvfølgelig ikke ha noe med kremen å gjøre, men du kan si det sånn at jeg kommer til å bruke samme kremen neste gang også :blunke:

Skrevet

Jeg fikk heller ingen strekkmerker på magen (og den var stooor), og jeg brukte ingenting. Men på pupper og rompe derimot,- ligner litt på det Amerikanske flagget... :lol:

Skrevet

Huff.. Gruer meg til å bli gravid jeg..

Får strekkmerker bare noen ser på meg!"

fikk også strekkmerker PÅ MAGEN MIN av ppiller selv om ikke magen ble noe større! (gikk faktisk ned i vekt på den tiden)

Heldigvis har de jeg fikk på lårene forsvunnet.. De er tilnærmet borte! :)

Kommer ikke til å se ut når jeg får frø i magen en gang.. *sukk* :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg smører meg hver gang etter jeg har dusjet med Nivea(blå flaske) med ekstra E-vitamin, samt at jeg blander inn litt aleovera (98%). Magen, pupper, rumpe og lår er så myke. tror vel ikke jeg kan unngå merkene - kommer de så kommer de, men denne blandingen føles deilig uansett.

Har prøvd den fra Body shop, men da gikk jeg som en vandrenede sjokolade, for den har en kvalm kakaolukt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...