Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Jeg finner ikke grapefrukt juice i noen butikker. Er det ikke mulig å få kjøpt? Eneste som selges er selve frukten...
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Meierienes Juice har da vel grapefruktjuice...? Jeg drakk det hver dag før, og da fantes det to tyoer; rød og gul, så gikk de over til å bare selge rød fordi den ikke var fullt så bittert. Det skal finnes altså, skal kikke neste gang jeg er i butikken. (Jeg handler på meny).
Pasha Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 jeg har sett sånn jucie både på kiwi og maxi..
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Tror du skal få tak i meierienes grapefruktjus i de fleste butikker, men den står ikke sammen med den vanlige jusen, da, men sammen med de andre meierijusene i kjøleskapene der melk ol står. Hvis du likevel ikke skulle få tak i, så vil jeg tro at det går ganske greit å presse sin egen. Trenger ikke juspresse, bare en gaffel. Skjær grapefrukten i to, og bruk gaffelen til å presse ut saft. Jeg har ikke prøvd dette med grapefrukt, men presser alltid sitron og lime saft på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå