Hu i Svingen Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Jeg har et litt stramt budsjett om dagen og har de siste par dagene brukt St. Tropez Body Moisturizer i stedet for fuktighetskrem i ansiktet. Ingen negative effekter å se så langt, men jeg lurer på om dette er veldig dumt, og om noen av ingrediensene er veldig upassende for ansiktshuden med tanke på tilstoppede porer og slikt? ________________ Ingrediensene er (hvis noen gidder å lese igjennom?): Aloe Barbadensis Gel, Apricot (Prunus Armeniaca) Kernel Oil, Glycerin, Stearic Acid, Myristyl Myristate, Aloe Barbadensis Extract, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Sunflower (Helianthus Annuus) Seed Oil, Orchid (Orchis Mascula) Extract, Kukui (Aleurites Moluccana) Nut Oil, Glyceryl Stearate, Dimethicone, L-Tyrosine, Panthenol, Rosemary (Rosmarinus Officinalis) Extract, Matricaria (Chamomilla Recutita) Extract, Cucumber (Cucumis Sativus) Extract, Hypericum Perforatum Extract, Horse Chestnut (Aesculus Hippocastanum) Extract, Hops (Humulus Lupulus) Extract, Horsetail (Plant) (Equisetum Hiemale) Extract, Arnica Montana Extract, Grapefruit (Citrus Grandis) Extract, Sambucus Nigra Extract, Valerian (Valeriana Officinalis) Extract, Calendula Officinalis Extract, Wheat (Triticum Vulgare) Germ Oil, Carbomer, Glucose Tyrosinate, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Corn (Zea Mays) Oil, Retinyl Palmitate (Vitamin A), Cholecalciferol (Vitamin D), Ascorbic Acid (Vitamin C), Tocopheryl Linoleate, Triethanolamine, Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Diazolidinyl Urea, Fragrance. ________________ Noen som vet om jeg burde kutte det ut? Har ikke så lyst på en skikkelig hudkrise om en uke eller noe sånt. Skal så klart kjøpe meg en ny krem så snart jeg får råd, men det kan ta litt tid. Blir glad hvis noen gidder.
Lola83 Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Det går nok veldig bra du. Meget fine ingredienser i den, den har en blanding av ingredienser som tilfører huden mye fuktighet og ingredienser som roer ned huden samtidig.. Så om du har en normal nordisk hudtype så skulle det gå fint.. Og husk, ansiktet er jo en del av kroppen..ofte på slike produkter prøver de ofte og selge mest mulig på og ha et for kroppen, et for ansiktet, et for øynene, et for halsen, et for hendene, et for føttene osv.. Den er heller ikke fet i konsistensen og tørker fort inn i huden, så hovedsaklig så fungerer den som en god alt-mulig-krem.
Hu i Svingen Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 Det høres jo bra ut. Takk for hjelpen.
Lola83 Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Det høres jo bra ut. Takk for hjelpen. ← Ure welcome
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå