Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Del Skrevet 9. november 2006 Har ikke hatt sex på 2 mnd. Gutt. Har datet noen jenter, noen vært interessert. Og alle må du ta hele prosessen for å ha sex, først bli kjent, date mange ganger, middag osv. så kanskje hvis jeg er heldig sex. men nå fikk jeg tilbud om å ha sex første gang. Tenkte ja, dette var aktuelt siden jeg var i "nød", men fytti helvete. Det ble en stor skuffelse, dama var nærmest motbydelig. Hun var smellfeit. Hun masserte meg. Jaja. Bare dette og ikke no mer tenkte jeg.. Dama hadde gedigne pupper, så på en måte tente de meg. Jeg tok på de. Men det skulle jeg ikke gjort, dama ble dødskåt, og gikk rett ned til pikken min og da var man lissom i gang. Jeg tenkte vel, jaja, jeg kan vel ikke akkurat stoppe nå og gå ut av døra. ville kanskje vært litt dumt? jaja, så hadde vi sex, og jeg fikk en angrende følelse etterpå. Æsj dette skal ikke gjenta seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 9. november 2006 #2 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Åh, huff, stakkar deg. Du må ha det fælt. Endret 9. november 2006 av d'Arc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #3 Del Skrevet 9. november 2006 Du må gjøre det oftere, så vil du like det og til slutt kan du kanskje trives i et fast forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #4 Del Skrevet 9. november 2006 Ville dere ha svart like bitchy om det var en jente som hadde angret seg...? Kanskje dere burde svare mer høflig til denne mannlige gjesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #5 Del Skrevet 9. november 2006 Ville dere ha svart like bitchy om det var en jente som hadde angret seg...? Kanskje dere burde svare mer høflig til denne mannlige gjesten? ← Ja, vet du hva? Det ville vi nok gjort. Ærlig talt!!!! Hun tvang vel ikke ts til å ha sex. Går an å trekke seg i tide. Og i dette tilfellet burde det jo vært før han havnet til sengs med henne. TS: Jeg synes OVERHODET ikke synd på deg. Dette var ene og alene ditt valg. Og tydeligvis kan hun jo ikke vært så utrolig fæl. Du ble jo tent... Synes nå mer synd på henne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 9. november 2006 #6 Del Skrevet 9. november 2006 2 måneder er lenge. Pytt, pytt... Bedre lykke neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 9. november 2006 #7 Del Skrevet 9. november 2006 Du så vel på henne før hun tok klærne av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #8 Del Skrevet 10. november 2006 Genialt! Nå har du ikke lyst på sex før til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaya83 Skrevet 10. november 2006 #9 Del Skrevet 10. november 2006 Hvorfor du gjorde det? Fordi du er despo Og hvorfor er du despo? Fordi du enten er tjukk, skallet eller bare generelt stygg sannsynligvis.. Better luck next time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #10 Del Skrevet 10. november 2006 ampert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest regine Skrevet 10. november 2006 #11 Del Skrevet 10. november 2006 Tja - du får bare angre og kanskje lære noe av det til en annen gang? Kan skjønne at man blir litt "desperat" etter lengre tids avholdenhet (men syns ikke 2 mnd. er noe å skryte av heller da), men man velger jo selv hva man vil gjøre med det. Du MÅTTE ikk hoppe til køys med dama.... Du får putte det i skuffen "dumt, men gjort er gjort". Du kan nok og trøste deg med at du ikke er den første som har gjort noe sånt. Så kan du jo som sagt lære av det: dette var ikke lurt, dette gjør jeg ikke igjen, så slipper du en ny runde med bondeanger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #12 Del Skrevet 10. november 2006 Tja - du får bare angre og kanskje lære noe av det til en annen gang? Kan skjønne at man blir litt "desperat" etter lengre tids avholdenhet (men syns ikke 2 mnd. er noe å skryte av heller da), men man velger jo selv hva man vil gjøre med det. Du MÅTTE ikk hoppe til køys med dama.... Du får putte det i skuffen "dumt, men gjort er gjort". Du kan nok og trøste deg med at du ikke er den første som har gjort noe sånt. Så kan du jo som sagt lære av det: dette var ikke lurt, dette gjør jeg ikke igjen, så slipper du en ny runde med bondeanger.... ← De fleste har vel vært der. At det har blitt sex som man egentlig ikke ville ha, men man har ikke guts nok til å gå derifra. Etter hvert som jeg har blitt eldre så har jeg blitt tryggere på meg selv. Kan godt avbryte sex med ordene om at jeg ikke er helt med. Joda, man kan godt bli desperat etter 2 mnd. Jeg gikk fra et forhold med sex mange ganger i uka til null sex som singel. Jeg skal love deg at jeg ble rimelig desperat etter hvert, men ikke så desperat at jeg tok hva som helst. Jeg drømmer og fantaserer om sex. Har en date i kveld da og finner vi tonen så er jeg veldig åpen for sex Kan legge til at jeg er kvinne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #13 Del Skrevet 10. november 2006 Kast det i shit-happends boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reisende John Skrevet 10. november 2006 #14 Del Skrevet 10. november 2006 jaja, så hadde vi sex, og jeg fikk en angrende følelse etterpå. Æsj dette skal ikke gjenta seg! ← Yep, kjenner den følelsen. Hadde for et par år siden et opplegg i emning med en skikkelig hot rødhåret dame. På en fest hos meg tok hun med sine to flotte venninner som "anstand" Det ene førte til det andre, og om morgenen da jeg våknet med en brunette til høyre og blondine og redhead til venstre så føltes det plutselig ikke så morsomt som det hadde gjort hele natta.. Skikkelig bondeanger, og dama som jeg hadde håpet på noe fast med har ikke snakket med meg siden. Men begge venninnene har vært tilbake hver for seg, så det førte jo noe godt med seg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ærlighet varer lengst. Skrevet 10. november 2006 #15 Del Skrevet 10. november 2006 Vel TS det finnes da måter å forenkle denne prosessen på. Du kan ganske enkelt være ærlig nok til å gå på strøket med en gang. Der kan du velge å vrake i det tilbudet som er. Javel så du må betale for det, men det igjen vil kanskje øke kravene dine til varen? Så du slipper å angre etterpå. Nå ser det ut til å være enkelte som ser det som en prinsippsak og ikke betale for sex. Men dersom du spanderer middag og noen drinker på byen med kun sex i tankene? Da betaler du vel ca. det samme tenker jeg. Så hva er forskjellen? Tror ærlighet varer lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille vilde Skrevet 10. november 2006 #16 Del Skrevet 10. november 2006 Som en god venn av meg sier "det er for sent med selv-regulering når du står der med hånda nedi buksa på en fyr". Så, tenk deg om neste gang FØR du blir med hjem en dame Sex skjer ikke tilfeldigvis.. Hvorfor tror du hun masserte deg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2006 #17 Del Skrevet 11. november 2006 To måneder er vel ingenting. Jeg har gått et år uten sex og var ikke desperat for det, langt ifra. Nå er ikke one nights stands noe for meg, så jeg kunne sikkert gått lengre om jeg ikke hadde truffet noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå