Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting, både dere elskerinner og dere som er utro.Hvor er det dere treffes?jobber dere i lag og hvor? lurer litt på dette for er det ikke vanskelig for dere utro å være så mye borte fra hjemmet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært i den situasjonen selv, men har to venninner som er elskerinner til gifte menn. Begge mennene trener mye, og de pleier å legge treningsturen om mine venninners hus - og tilbringer tid der under påskudd av å være på trening.

Skrevet (endret)

Jeg var singel, mens elskeren min hadde samboer. Han jobba mye "overtid", og var på "møter". Dessuten hadde han et hus han dreiv å pussa opp som han brukte mye tid i.. Og der var vi.

Endret av Gitte
Skrevet

Min ex-elsker - "jobbet overtid". Standard frase :) skjønner ikke at hun ikke fikk mistanke... men det gikk nå bra, enn så lenge...

Skrevet

min og jobbet "overtid"... noen ganger gjorde han faktisk det og la turen til meg etterpå, mens andre ganger sa han bare til kona at han måtte på jobben en tur. ..

Skrevet

Når vi treffes:

- før jobb

- i lunsjen

- om kvelden

Ikke vanskelig å få til.............. faktisk

Trenger ikke være så lenge om gangen.. en time nå å da............ men som regel hver dag

Skrevet

Aner ikke hvilken unnskyldning han bruker, og jeg driter i det. Hans problem ikke mitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...