Gå til innhold

Syk intervjusituasjon


Gjest graceland

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Chrizzy

Kjente at jeg ble litt oppgitt av den der. Mest fordi jeg synes det er synd at det skjer ting i livet til mennesker som gjør at de blir "ødelagt". Tenkte at hun sikkert har opplevd mye fælt. Men når jeg tenker mere etter så er det vel ikke så mye verre enn andre varianter av oss. Som ei jeg så som gikk med munnbind på seg (fordi hun var redd for bakterier) og benyttet enhver anledning til å rakke ned på alt og alle. Men oj for noen store pupper hun hadde (altså hun første). :ler:

edit: parantes

Endret av Chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Helt utrolig hva folk gjør...

Men som Chrizzy tenkte også jeg at hun der har nok en bakgrunnshistorie som kanskje ikke er helt enkel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra klipp du hadde der, friskt pust fra Canada, Toronto.

Merkelig dame, men hun er ikke alene. På verdensbasis er det mange slike, men nordmenn er heller ikke vant med slikt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:overrasket:

Enkelte folk skulle vært beskytta mot seg sjøl ...

:Nikke: Stakkars dame. Og ingen kunne si noe: jeg ville nok gitt henne klar beskjed om at det var upassende og slått av kameraet. Ikke bare løpt unna og ledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Stakkars dame. Og ingen kunne si noe: jeg ville nok gitt henne klar beskjed om at det var upassende og slått av kameraet. Ikke bare løpt unna og ledd.

Typisk norsk snilisme og forkvaklet misforstått moral. Folk får være som de er, det er ikke nordmenns oppgave å frelse andre inn til norsk væremåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...