Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Er det noen som har en av disse kjolene fra Ellos. Hvordan er passform, stoffkvalitet osv.? Kjole 1 Kjole 2
Snasen Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 ja jeg har såklart begge. har ikke sett på linkene for øyeblikket men jeg har vel det meste fra ellos. heeeee
Fashion.Faux.Pas Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Jeg synes begge kjolene var helt OK i sort.
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Herregud folkens.. Har dessverre ingen av dem, men som en hovedregel så pleier jo omslagskjoler å ha bra passform og være flatterende for de fleste, i og med at man kan justere den selv. Men jeg er skeptisk til stoffet viskose. Synes det lett kan se litt billig ut (ikke som i at DU er billig, men kjolen!), dessuten viser alt fra trusekanter til brystvorter og kroppens kriker og kroker gjennom. Men når det er en litt løsere kjole så kan det jo funke. Synes omslagskjoler er kult jeg, med det rette tilbehøret! De har jo en del rundt omkring i butikkene nå, i bedre stoffkvalitet (f eks bomull). De blir litt mer hverdagslige da, men så synes jeg omslagskjoler er best til hverdagsbruk også.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 My, my, jeg visste ikke at det var mulig å samle så mange fjortisinnlegg på et sted, men det er kanskje lett å rive kjeft når man ikke tør å si hvem man er. Takk til de fornuftige, oppegående menneskene som svarte ordentlig. Trådstarter.
lillesky Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 (endret) Tråden er ryddet for utenomsnakk. KGs regler. - lillesky (mod) Endret 10. november 2006 av lillesky
FashionySara Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 har ikke klær fra ellos... sorry ..vet det er off topic..men modellen så skummel ut..hun var liksom ALTFOR hvit..det ble den kontrasten mellom svart og hvit..
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 har ikke klær fra ellos... sorry ..vet det er off topic..men modellen så skummel ut..hun var liksom ALTFOR hvit..det ble den kontrasten mellom svart og hvit.. ← På den første der? Ja, det så skikkelig kunstig ut. Trådstarter
Gjest hgg Skrevet 10. november 2006 #11 Skrevet 10. november 2006 Kjole nr 1 var jo veldig fin Jeg har klær fra ellos, og kvaliteten er vel på lik linje med H&M. (Utrolig usaklige svar her...blir rent flau jeg)
FashionySara Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 På den første der? Ja, det så skikkelig kunstig ut. Trådstarter ← ja på den første!!
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2006 #13 Skrevet 10. november 2006 Kjole nr 1 var jo veldig fin Jeg har klær fra ellos, og kvaliteten er vel på lik linje med H&M. (Utrolig usaklige svar her...blir rent flau jeg) ← Du skulle ha sett de som ble slettet! Ble litt pinlig berørt selv der.. Finnes folk som absolutt har noe imot Ellos og slikt uanFaensett. Men både jeg og mine moteinteresserte venner har faktisk gjort et par kupp på både Ellos, Cubus og Kappahl.. finnes noe perler der også. Eller kanskje mer uslipte diamanter (må ofte justere litt på plaggene selv). Som fattig student kan man ikke være altfor snobbete! Dessuten er det ganske morsomt å gå på klesjakt på butikker man aldri er innom ellers. Har du et øye for mote kan du finne stilige ting overalt
FashionySara Skrevet 10. november 2006 #14 Skrevet 10. november 2006 Du skulle ha sett de som ble slettet! Ble litt pinlig berørt selv der.. Finnes folk som absolutt har noe imot Ellos og slikt uanFaensett. Men både jeg og mine moteinteresserte venner har faktisk gjort et par kupp på både Ellos, Cubus og Kappahl.. finnes noe perler der også. Eller kanskje mer uslipte diamanter (må ofte justere litt på plaggene selv). Som fattig student kan man ikke være altfor snobbete! Dessuten er det ganske morsomt å gå på klesjakt på butikker man aldri er innom ellers. Har du et øye for mote kan du finne stilige ting overalt ← synes ikke man kan sammenlikne cubus med ellos! .pleier ikke handle på cubus..fordi det ikke er min stil..men har hendt at jeg har handlet der. Ellos blir for kjerring for meg. Man må få lov til å ha forskjellige meninger, så lenge man uttrykker seg på en dannet måte.
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2006 #15 Skrevet 10. november 2006 synes ikke man kan sammenlikne cubus med ellos! .pleier ikke handle på cubus..fordi det ikke er min stil..men har hendt at jeg har handlet der. Ellos blir for kjerring for meg. Man må få lov til å ha forskjellige meninger, så lenge man uttrykker seg på en dannet måte. ← Hehe.. er "kjerring" dannet? Nei, vi er vel ikke akkurat i målgruppen til Ellos. Cubus har jo et desperat forsøk på en ungdomskolleksjon, men den er tydelig laget av kjerringer den og Poenget mitt var bare at det er så mange som tror at de bare kan handle på "rett" butikk og slippe unna med det, men det går jo an å være kreativ. Nød lærer naken student å handle på kjerringbutikker.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #16 Skrevet 10. november 2006 Jeg syns begge kjolene så fine ut, men som tråstarter er jeg særlig skeptisk til passformen på ting fra Ellos. Men det er da vel ingen skam å handle derfra hvis klærne er fine...? Blir helt satt ut av fjortisskommentarene her
FashionySara Skrevet 10. november 2006 #17 Skrevet 10. november 2006 Hehe.. er "kjerring" dannet? Nei, vi er vel ikke akkurat i målgruppen til Ellos. Cubus har jo et desperat forsøk på en ungdomskolleksjon, men den er tydelig laget av kjerringer den og Poenget mitt var bare at det er så mange som tror at de bare kan handle på "rett" butikk og slippe unna med det, men det går jo an å være kreativ. Nød lærer naken student å handle på kjerringbutikker. ← den siste setningen din skjønte jeg ikke? Var inne på ellos.no nå..og det er da ca samme priser som hm..så skjønner ikke hvorfor studentene I NØD skal handle på kjerringbutikker..er noe annet om man bevisst gjør det fordi en liker stilen..
Snasen Skrevet 10. november 2006 #18 Skrevet 10. november 2006 (endret) Får å si det sånn: Ellos & Sparkjøp ROCKS. Endret 10. november 2006 av Snasen C
lillesky Skrevet 10. november 2006 #19 Skrevet 10. november 2006 Tråden er ryddet. KGs regler. - lillesky (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå