Leanne Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Lille jenta vår er så heldig at hun har både en mormor og en farmor som strikker masse ullsokker så hun skal holde seg varm på beina... Problemet er bare at det blir så glatt!! Går det an å kjøpe antiskli man kan feste på hjemmestrikka sokker? hvor får man i så fall kjøpt det?
Murf Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Ja, det går an! Finnes stryke-på-merker som kan strykes på ullsokker. selges på garnbutikker (bor du i Oslo, har jeg sett slike på garnbutikken på Oslo City og på Tjorven på Majorstua)
Gjest Madeline Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Det finnes også antiskli på tube.
Gjest Leanne i.i Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Det finnes også antiskli på tube. ← Hvor får man kjøpt det?
Gjest Madeline Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Hvor får man kjøpt det? ← Hvis jeg bare klarte å huske det . Lurer på om det ikke er i i butikker som selger sysaker, garn ol. Gå innom en slik butikk og forklar hva du skal ha. Jeg så noen som hadde strikket et par morsomme tøfler og brukt antiskli på tube (jeg vet ikke hva den tuben heter) til å lage sikksakk-mønster under. Noe lignende fikk jeg også lyst til å prøve en gang.
tingeling Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Hvor får man kjøpt det? ← Panduro vissnok tingeling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå