Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har litt blandet følelser for min nye frisyre, har klipt meg ganske kort..ala bob, håret rekker ned til kragebeinet...Hadde laaangt hår, men ble så drittlei av håret som var OVERALT!! Fann mørke lange hår på de merkligste steder... :ler:

Blei også litt påvirket av flere kjendiser med bob frisyre.. :sjenert:

Såå..må vell spare igjen da, er det noen gode råd for og få håret vokse fortere??

( vet egentlig innerst inne at det ikke finst, men kansje det er komt noe nytt.. ;) ..)

1 cm i mnd, vell.. må vell vente i 10 mnd da...huff.. :grine:

Endret av Odense
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Har kjøpt i sverige noe som heter silica fra friggs på vanlig dagligvare handel. Og skal love deg det vokser fort. Har ha kort hår og siden i sommer har det vokst sånn at nå kan jeg ta håre i munnen :ler: Så dere som sparer løp å kjøp (over grensen) ;)
Skrevet
:) Har kjøpt i sverige noe som heter silica fra friggs på vanlig dagligvare handel. Og skal love deg det vokser fort. Har ha kort hår  og siden i sommer har det vokst sånn at nå kan jeg ta håre i munnen :ler:  Så dere som sparer  løp å kjøp (over grensen) ;)

får du hårvekst andre steder også da eller.. :legrine:

Skrevet

uffda, TS, hørtes ikke bra ut!! Mest fordi jeg har tenkt samme tanke som deg, og kommer til å klippe meg kort i neste uke... Kanskje jeg må spørre om det samme litt lenger ned i tråden.... :overrasket:

forresten, hvilken hårfarve har du?

Skrevet

DU! Skjerpings :) Hvis du er slik som meg, så blir du alltid misfornøyd etter et frisørbesøk.. Jeg angrer alltid som ville helvete, spesielt hvis jeg har gjort noe drastisk! Gi det et par dager slik at du blir vant med det og får høstet noen komplimenter, så slutter du å tenke på at det skal vokse ut igjen!

Jeg er sikker på at du ser dritbra ut! Bob er kult!

Skrevet

Fashion.Faux.Pas : jeg har mørke brunt hår, tykt med litte grann fall i visst jeg kniper i det..Hat du langt hår nå?

Veldig fornøyd med håret, men ikke så mye med sveisen..

Er så rart å gå fra langt til kort hår..Får det ikke heller til helt når det er kort..

Blir misunnelig på alle jentene med langt hår....huff..Her må det skjerping til, til sommeren er det langt igjen! (tar b-vitaminer)

Håret mitt trengte egentlig et skikkelig jafs, det var rimelig slitt.. :)

Skrevet

Er man med på leken, så får man smake steken...

Men du kan jo prøve extensions eller hvordan i huleste det skrives

Skrevet

får du hårvekst andre steder også da eller..

Hehe nei det vokser på mitt hode ;) barberer flittig de andre plasser så merker ikke til andre steder, og har ikke fått bart ennå :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...