kie Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg har en side som jeg vil forandre og har laget en testside med et utkast til den nye varianten. Det er ikke meningen at det skal være noe stort og helprofft sted sånn som Nybaktmamma o.l., heller en liten og koselig "krok" på nettet. (Om noen skjønner hva jeg mente) Den nåværende siden er her: http://www.fullthus.com Og utkastet til ny utforming (testsiden) er her: http://www.fullthus.com/test Vil gjerne ha noen innspill om dette. Den nye stilen i forhold til den gamle. Er det for mye grafikk på den nye? Osv. osv. Mvh kie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Nei! Synes det ikke var for mye grafikk. Fin side. Men; noe av grafikken din "hørte ikke til noe", om du forstår... ser hammeren med gjør det selv, men noe av det andre? Noen gir stort blikkfang, men du skal liksom ingenting med det... kanskje disse kunne vært litt mindre?? Bare en tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 25. mars 2002 #3 Del Skrevet 25. mars 2002 Synes i utgangspunktet at grafikken er passelig mye og enkel og fin. Oversiktlig er det også! I hvertfall på forsiden. Det blir litt mer rotete når man kommer lenger ned i siden. Men det er kanskje fordi det er en test? Der du kan kontrollere det, vil jeg tipse om å beholde det originale sideoppsettet ditt. Hold deg til en bakgrunnsfarge og en rammetype. Prøv å få med deg navigasjonen også på undersidene. Tenker nå spesielt på "hvordan får mer penger i hverdagen", som ser ut til å ha blitt tilpasset nytt design. Jeg liker fargene i det nye designet bedre enn i det gamle. (Er svak for blått...) Prøv å følge det opp, også på gamle sider det skal linkes til, ellers kommer man til å lure på om man er på samme site. Det samme gjelder for fonter! Du har en sans seriff-font på forsiden, så da bør du fortsette med det rund baut! Lag deg et style sheet som du bruker over alt, så slipper du å sette font / farger eksplisitt på hver side. Alt i alt: Bra design, passende og fin grafikk, men trenger litt innstramming, synes jeg. Men til å være en test, så ser det veldig lovende ut! Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 28. mars 2002 #4 Del Skrevet 28. mars 2002 Jeg må bare si at jeg digget de sidene med gullkorn og flausene Kanonlo 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 29. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei Tusen takk for svar! Nå har jeg altså gjort om til den nye "stilen". Gullkornsiden synes jeg også er veldig morsom. Ungene sier jo så mye rart Jobber også med å legge om stilen på de andre sidene. Prøver å sette meg inn i CSS men det går tregt, så foreløpig gjør jeg det på den vanskelige måten. Fargene er jeg fortsatt litt usikker på. Kunne godt tenke meg litt "varmere" farger, men siden forumet går i blåtoner og jeg ikke helt vet hvordan jeg skal ordne med det uten å ødelegge hele greia enda ble det blått i første omgang. Etterhvert skal det visst komme flere "themes" man kan innstallere også. *gleder meg* Igjen, tusen takk for tilbakemelding God Påske! Mvh kie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå