Gjest Deception Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 I det siste har jeg sett flere hudpleiere som fører dette merket, og naturlig nok er jeg nysgjerrig, uten å ha funnet annet enn en middelmådig hjemmeside. Så hvis det er noen der ute som vet noe som helst om merket og produktene: Ut med språket! Jeg vil vite alt; om de er bra, prisnivå, om de er veldig parfymerte, hva som kan anbefales, og hva som ikke kan anbefales.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Jeg fikk masse prøver hos hudpleieren når jeg kjøpte ID foundation, og likte både peelingen og fuktighetsmasken veldig godt. Fuktighetskremen virker bra, men den jeg fikk er nok for lett for deg, med tørr hud. Ikke særlig parfymert, så vidt jeg husker. Hudpleierne har prøver, så spør hos dem.
Quirky Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Jeg fikk masse prøver hos hudpleieren når jeg kjøpte ID foundation, og likte både peelingen og fuktighetsmasken veldig godt. Fuktighetskremen virker bra, men den jeg fikk er nok for lett for deg, med tørr hud. Ikke særlig parfymert, så vidt jeg husker. Hudpleierne har prøver, så spør hos dem. ← Og den var fra meg, som nettopp har stått opp, er i halvkoma og glemte å logge meg inn..
Gjest Deception Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Og prisnivået? Som andre hudpleier-serier, antar jeg?
Quirky Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Sikkert samme prisnivå. En venninne med sensitiv, tørr hud reagerte bra på prøvene, så kanskje det er noe for deg.
Gjest Deception Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Jeg vingler mellom ulike merker for tida; ikke fordi jeg egentlig har spesielle behov, men fordi jeg er så lei av Dermalogica. Først og fremst er det Ren som frister, men jeg er ikke sikker på hva slags krem jeg skal kjøpe. Rensen for sensitiv hud liker jeg godt ved nærmere ettertanke (likte den ikke først), enda jeg egentlig ikke har sensitiv hud. Men ang. kremer derfra vet jeg ikke helt hva jeg skal satse på. Men så har Comfort Zone veldig fint design.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå