Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Var innom en skobutikk idag og vet dere hva slags lekre sko som har kommet tilbake nå? Lobber! Ja, sånne samesko. Der sto de og smilte til meg i rødt, blått, hvitt og grått. Jeg kjøpte et par i hver farge! O`lykke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var innom en skobutikk idag og vet dere hva slags lekre sko som har kommet tilbake nå? Lobber! Ja, sånne samesko. Der sto de og smilte til meg i rødt, blått, hvitt og grått. Jeg kjøpte et par i hver farge! O`lykke!

Verken du eller Lola kommer til fryse på bena i vinter, det er nå sikkert... :sjenert:

Skrevet

åå så morsomt. :ironi:

Skrevet

Samesko....? Det er ikke Nesna-lobben du mener? Nesna er ganske langt sør i Nordland, tror jeg.

Når du sier samesko, tenker jeg på "skaller". Sånne sko med artig tupp, laget av reinskinn. ;)

Skrevet

:legrine: Hæhæhæ, jeg ville ikke bli sett døøøøøøøøøøøød i de skoene altså, hihi.

Gjest Borghild
Skrevet
Så bra avatar Borghild  :legrine:

Ikke sant? Gjertrud er en dame med bein i nesa!

Gjest Borghild
Skrevet
Hehe.. Vi er herlige  :sminkedokke:

Ja det er vi! Og folk som kaller oss forumtroll og andre stygge ting er bare misunnelige!

Skrevet
Ja det er vi! Og folk som kaller oss forumtroll og andre stygge ting er bare misunnelige!

Hva er forumtroll? Hehe..

Skrevet

Nesnalobber har intet med samer å gjøre.

Forøvrig er de grå lobbene best! ;):sjarmor:

Skrevet

Ja!

Gjertrud er mann :hakeslepp:

Borghiiiiild?

Kan jeg få en samepar av deg??

De er så fine at jeg Døøøøøøøøøøøøør på meeeeeeg!!!!!!! :hoho:

Skrevet

Hvis de ikke har kan vi bare spray de rosa!!

De blir så fine at jeg driter og dør på meg samtidig.

WÆÆÆÆÆÆÆ :hoho::sminkedokke::hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet (endret)

joda, hadde hun hatt ei nese å plasser beina i så - med eller uten Lobber.

Det er GRÅ lobber som teller da..dumma, med blå eller rød snøring :erter:

;) Borghild er nok ei rosenknopp

Endret av Miloine
Gjest Borghild
Skrevet
Ja!

Gjertrud er mann  :hakeslepp:

Borghiiiiild?

Kan jeg få en samepar av deg??

De er så fine at jeg Døøøøøøøøøøøøør på meeeeeeg!!!!!!! :hoho:

men jeg er en lady! FÅ et samepar? Er du gal? Du kan få KJØPE et par for 2000 kr. Og har du like små puselabber som meg? jeg bruker 35 i sko.

Skrevet
men jeg er en lady! FÅ et samepar? Er du gal? Du kan få KJØPE et par for 2000 kr. Og har du like små puselabber som meg? jeg bruker 35 i sko.

Ja, du er en DRONNING!!!!

Synd for jeg bruker 52 i sko :(

Jeg er nok litt stor i beina for en dame å være

Skrevet
Ja, du er en DRONNING!!!!

Synd for jeg bruker 52 i sko :(

Jeg er nok litt stor i beina for en dame å være

Hah! Jævla mosnter!!!

Skrevet

Åååååååååååååååååå, du er så heeeeeeeeeeeeeeldig som har funnet sånne. Jeg og vil ha :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...