Dilbert Skrevet 4. januar 2007 #21 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Ja, det kunne nok være lurt å legge et teppe eller laken av noe slag over senga! Endret 4. januar 2007 av Dilbert
Dilbert Skrevet 4. januar 2007 #22 Skrevet 4. januar 2007 Okei det som for meg taler for at jeg skal kjøpe en sånn type seng er at den er billig, veldig lett å stue bort, lett å rengjøre... Det som taler imot er usikker på om den duger som "koseseng", sammenlignet med rett og slett bare en helt vanlig madrass... For jeg antar at jeg bare kommer til å bruke den som "koseseng".
Dilbert Skrevet 4. januar 2007 #23 Skrevet 4. januar 2007 Okei det som for meg taler for at jeg skal kjøpe en sånn type seng er at den er billig, veldig lett å stue bort, lett å rengjøre... Det som taler imot er usikker på om den duger som "koseseng", sammenlignet med rett og slett bare en helt vanlig madrass... For jeg antar at jeg bare kommer til å bruke den som "koseseng".
Pasha Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 4. januar 2007 Dersom man legger på en tynn tynn madrass (ala ikea.... er bare litt tykkere enn et laken) virker den nok varmere og mer behaglig med engang tenker jeg
Dru Skrevet 5. januar 2007 #25 Skrevet 5. januar 2007 Det er faktisk ganske lurt å legge teppe eller liggeunderlag under den (i tillegg til under lakenet), for å isolere litt slik at lufta i den ikke blir så veldig kald. For på kaldt gulv kan de fort bli skikkelig iskalde å ligge på.
Eføy Skrevet 5. januar 2007 #26 Skrevet 5. januar 2007 Jeg hadde både teppe og dyne over madrassen (under lakenet) uten at det hjalp. Har tenkt tanken på å ha teppe eller lignende under madrassen også, så det skal prøves ut neste gang det kommer gjester.
Pemille Skrevet 7. januar 2007 #27 Skrevet 7. januar 2007 Jeg kan bekrefte at det fungerer veldig bra med et pledd under for at lufta i madrassen ikke skal bli så kald. Har selv en i strl. "halvannen" fra Clas Ohlson, og har vært veldig fornøyd med den. Men etter at jeg lånte en med elektrisk pumpe av ei venninne (også den fra Clas), må jeg si at jeg har et lite håp om at min snart pensjonerer seg...
Pasha Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #28 Skrevet 7. januar 2007 De som lånte min syntes ikke den var spesiell kaldt å ligge på.. og vi hadde bare laken på. men de lå med pysj på og rommet er ikke så stort i seg selv..så lufta der inne blir fort varm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå