colazero Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg ser på sex- skolen på tc3 på lørdager, og jeg undrer meg over hvordan folk får seg til å stille opp på no sånt. Jeg blir flau på vegne av deltakerne av programmet når jeg ser det, men kankje jeg er litt sær? Hva mener dere jenter der ute? Ville dere blottlagt sexlivet deres på tv på den måten?
Sus Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Jeg så litt av første episode, og det holdt i massevis! Jeg fatter ikke at noen frivillig blir med på sånne program, jeg tenker på ungene til disse parene (noen hadde flere barn, stemmer ikke det?). Det kan da umulig være særlig festlig for dem heller?
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 At folk er med forundrer meg ikke. Folk er med på de utroligste ting. Selv synes jeg programmet er så pinlig at jeg skynder meg å switche videre om jeg er så uheldig å komme forbi det en kveld.
colazero Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 , jeg tenker på ungene til disse parene (noen hadde flere barn, stemmer ikke det?). Det kan da umulig være særlig festlig for dem heller? ← Jo det stemmer at flere av parene har barn, det ene paret har 5 barn sammen. Må være pinlig å se foreldrene snakke om sexlivet sitt på tv, og enda mer pinlig å ta dem på fersken når de holder på med hjemmeleksene sine. For herregud for noen teitehjemmelekser
Lola83 Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Hehe.. Jeg hadde aldri blitt med på noe sånt selv, men synes det er veldig morsomt og se på de som er med
Jens Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Syns det er ett direkte kvalmt program å se på. Lavbudsjett med udelikate mennesker man får se og vite alt for mye om...
Ginen Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Kjente en klump i magen da jeg så det.... Det var så pinlig! Hadde helt vondt av dem!
minienthe Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 At folk er med forundrer meg ikke. Folk er med på de utroligste ting. Selv synes jeg programmet er så pinlig at jeg skynder meg å switche videre om jeg er så uheldig å komme forbi det en kveld. ←
Gjest Fruktfat Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 er min mening. kan ikke skjønne at noen vil stille opp på noe sånt. tåpelig program
Karamba Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 er min mening. kan ikke skjønne at noen vil stille opp på noe sånt. tåpelig program ← Enig! Kan heller ikke skjønne det...
FantasDick Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 Jeg blir flau av å se på Sex-skolen. Hadde aldri i livet stilt opp på noe sånt.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. november 2006 #13 Skrevet 10. november 2006 Jeg blir flau og småkvalm bare av reklamen for programmet, orker ikke å se på det i hvert fall.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 10. november 2006 #14 Skrevet 10. november 2006 Enig med andre her, det er bare flaut. Syntes ikke noe om å lage tv av ekte menneskers private sex liv, det er bare pinlig. Har aldri sett på en eneste episode, klarer ikke.
Shoegal Skrevet 10. november 2006 #15 Skrevet 10. november 2006 Så ti minutter en gang, men det var så pinlig at jeg ikke orket mer. Fikk helt vondt av de stakkars folka som av en eller annen grunn har valgt dette selv...
Gjest Leiababe Skrevet 10. november 2006 #16 Skrevet 10. november 2006 Et rett og slett tragisk program. Blir helt flau på vegne av de som er med, og det er IKKE fordi jeg er spesielt prippen, men fordi det blir for dumt. Fatter ikke at folk gidder å være med på noe sånt. er gøy, men ikke på tv!!
Sin Skrevet 10. november 2006 #17 Skrevet 10. november 2006 Nå er jo ikke TV3s egenproduksjoner noe å skryte av i utgangspunktet da, men når det kommer til dette programmet holder det i massevis å ha sett reklamen.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #18 Skrevet 10. november 2006 Jeg er forsåvidt enig i dere, dog samtidig synes jeg vi skal respektere deltagerne. For dem er kanskje sex meget naturlig, og ikke noe de er redd for å snakke om, eller vise omgivelsene.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #19 Skrevet 10. november 2006 Jeg har forsåvidt ikke noe i mot deltagerene, men synes programmet i seg selv er fantastisk tragisk..
måvite Skrevet 10. november 2006 #20 Skrevet 10. november 2006 Ehhh Jeg har sett alle episodene og både jeg og min mann har syntes programmet er både underholdene og lærerikt. Greit, nå blir jeg sikkert skutt, men ikke av alle dere som bare har sett 10 minutter og dømmer ut fra det!? Skjønner heller ikke hvorfor dette skal være flaut for barna! Mine som er tennåringer og faktisk ser programmet sammen med oss synes det er kjempebra! Små barn ser ikke programmet og det skulle dermed ikke være noe problem. Finnes de programmer som er mye værre og som barn KAN se! Hotel Cæsar for eksempel. Sex, vold, alkohol, utoskap osv. Kom ikke å si at dette er noe bra? Ok det var LAAANGT utenfor tema, men men. Jeg synes programmet er BRA og jeg tror ikke det er noen som lider verken deltagere eller deres barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå