lillesky Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg vil kjøpe leatherman til sambo til jul. Jeg er usikker på hvilken type jeg skal velge, men han han liker verktøy. Har funnet to: - Fuse - Charge Hvilken skal jeg velge? Event. hvilken har din mann? Eller finnes det noen flere enn disse to som er bra?
g@brielle Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Jeg vil kjøpe leatherman til sambo til jul. Jeg er usikker på hvilken type jeg skal velge, men han han liker verktøy. Har funnet to: - Fuse - Charge Hvilken skal jeg velge? Event. hvilken har din mann? Eller finnes det noen flere enn disse to som er bra? ← Vi har en som begynner å bli litt gammel, men synes den ligner på Fuse, og den er mer enn bra nok for oss.
Sin Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Min har Wave og er kjempefornøyd med den, men jeg har jo lite å sammenligne med da.
Lizzee Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Foreslår at du går inn på www.leatherman.com jeg og ser under tools. Det er 2 forskjellige modeller i Charge. Har selv en liten leatherman som jeg alltid har med meg i veska!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå