Gjest Kaya83 Skrevet 10. november 2006 #21 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg liker det ikke..liker best Thomas Gjertsen typen jeg..den litt henslengte som ikke går i noen oppdillete klær og som bruker kun shampo og deo. Hihi. ← Æsj, han ser jo ut som han kommer rett fra bryggen.. Neitakk.. Men tilbake til øredobb.. Ikke for min del.. Hvertfall ikke bling.. Men en rocka musiker kan kle ørering, uten at det er en stil JEG personlig faller så jævlig for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest christi Skrevet 10. november 2006 #22 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg liker det ikke..liker best Thomas Gjertsen typen jeg..den litt henslengte som ikke går i noen oppdillete klær og som bruker kun shampo og deo. Hihi. ← Enig med deg, det enkle er ofte det beste, både når det gjelder utseende og klær. Kjekke menn fra naturens side trenger ikke dolle seg opp! (og bling i øret blir for mye 50 cent for meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. november 2006 #23 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg liker det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g18 Skrevet 20. august 2007 #24 Del Skrevet 20. august 2007 personlig synes jeg en veldig liten, nærmest usynlig nøytral diamant er sexy!!! Har lite peiling men syntes selv det ser litt tøft ut med en liten en, noen som vet hvor jeg får kjøpt? hilsen g18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 20. august 2007 #25 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Synes det er sexy og kult med både i ene og i begge ørene jeg, men det er få nordiske menn som kler det... Ring i øret er derimot ikke hot! Til deg over: du får kjøpt det hos nesten hvilken som helst gullsmed. Endret 20. august 2007 av Ce'Nedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 20. august 2007 #26 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg synes diamantdobbe kan være veldig sexy på noen gutter, mens på andre ser det helt malplassert ut og som om de prøver for hardt. Ring er ekkelt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 20. august 2007 #27 Del Skrevet 20. august 2007 Det er det samme for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g18 Skrevet 20. august 2007 #28 Del Skrevet 20. august 2007 Okey, så kommer sikkert et dumt spørsmål til , hvordan får jeg hull i øret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 20. august 2007 #29 Del Skrevet 20. august 2007 Svare i gammel tråd? Jaja, jeg syns ikke det er så fint, tenker litt sånn bærum/svensk-gutt med blondt hår oppbretta jeans og pannebånd. Player-typen som tror han er SÅ digg. Jajaja jeg har fordommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #30 Del Skrevet 20. august 2007 Har lite peiling men syntes selv det ser litt tøft ut med en liten en, noen som vet hvor jeg får kjøpt? hilsen g18 De selger det i gutteavdelingen på H&M! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 20. august 2007 #31 Del Skrevet 20. august 2007 Okey, så kommer sikkert et dumt spørsmål til , hvordan får jeg hull i øret? De tar det hos de fleste frisører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. august 2007 #32 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har sansen for menn som kler seg pent, ser bra ut på håret og lukter litt parfyme. Ørering/dobb derimot er jeg helt i mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gizmoo Skrevet 21. august 2007 #33 Del Skrevet 21. august 2007 Bling bling i øra på menn er noe av det verste jeg ser... Men det er vel strengt tatt ingen menn som går med dette? Vil kalle de gutter jeg da... Ring ser bedre ut, men kun på litt skjeggete badboys... Men det er litt for 90-talls altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imeria Skrevet 21. august 2007 #34 Del Skrevet 21. august 2007 Nei, det er ikke noe fint!! Hvertfall ikke med bling bling eller ring i bare det ene øret! Æsj æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå