Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Del Skrevet 9. november 2006 Hei!! hva synes dere jenter/damer om at menn/gutter bruker øredobber/øreringer?? Eventuelt sånne "blinger" ?? Syns dere det er sexy?? I ene eller i begge øreflippene??? Hilsen anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 9. november 2006 #2 Del Skrevet 9. november 2006 Noen FÅ kan kle d, i den ene! ikke ring..men en "blingbling"..ytterst få d der.. men da for all del ikke i begge! huff.. eller sånn diigert hull med en lite parfymeflaske-prøve i :o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 9. november 2006 #3 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg synes ikke det er noe særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 9. november 2006 #4 Del Skrevet 9. november 2006 Har ikke sansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #5 Del Skrevet 9. november 2006 Kjæresten min har det..ikke blingbling men en liten pittelitenen i diamant. HAN KLER DEN SÅÅ FRYKTEELIG at det gjør vondt.. . Nå skal det også sies at han er veldig gjennomført når det gjelder ellers også..har sett veldig mange det blir "too much på": MEN øreringer=neinei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 9. november 2006 #6 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg liker det ikke..liker best Thomas Gjertsen typen jeg..den litt henslengte som ikke går i noen oppdillete klær og som bruker kun shampo og deo. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #7 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg liker det ikke..liker best Thomas Gjertsen typen jeg..den litt henslengte som ikke går i noen oppdillete klær og som bruker kun shampo og deo. Hihi. ← hm..jeg liker gutter som vet å kle seg...som er gjennomførte...men kan ha late dager- men som likevel ser bra ut...hater gutter som ikke kan kle seg..og ser stygge ut på håret osv..vet jeg er kresen! Har en veninne som tenker som deg..men hun er jo sammen med verdenskjekkeste fyr(etter sæsten min) så skjønner ikke hva hun prater om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 9. november 2006 #8 Del Skrevet 9. november 2006 Det er litt av mote for gutter med bling i øret. men jenter ser jo bare søte ut med ørepynt. Lola83: er det ikke bedre med en som vet å ta vare på seg selv da? så lenge det ikke grenser til jentefakter som sminke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 9. november 2006 #9 Del Skrevet 9. november 2006 hm..jeg liker gutter som vet å kle seg...som er gjennomførte...men kan ha late dager- men som likevel ser bra ut...hater gutter som ikke kan kle seg..og ser stygge ut på håret osv..vet jeg er kresen! Har en veninne som tenker som deg..men hun er jo sammen med verdenskjekkeste fyr(etter sæsten min) så skjønner ikke hva hun prater om.. ← Ja, de må jo se bra ut. For meg i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #10 Del Skrevet 9. november 2006 Det er litt av mote for gutter med bling i øret. men jenter ser jo bare søte ut med ørepynt. Lola83: er det ikke bedre med en som vet å ta vare på seg selv da? så lenge det ikke grenser til jentefakter som sminke? ← veldig enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 9. november 2006 #11 Del Skrevet 9. november 2006 veldig enig! ← Jeg liker de naturlige pene, som ikke trenger og jåle seg for og se bra ut..men det er nå bare min smak da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #12 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg liker de naturlige pene, som ikke trenger og jåle seg for og se bra ut..men det er nå bare min smak da.. ← øh? vi snakker ikke om utseende..men klesstil. de fleste liker vel at partneren er naturlig pen..fremfor naturlig stygg/mindre pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #13 Del Skrevet 9. november 2006 Men hva er fint på av øredobber da?? diamanter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 9. november 2006 #14 Del Skrevet 9. november 2006 øh? vi snakker ikke om utseende..men klesstil. de fleste liker vel at partneren er naturlig pen..fremfor naturlig stygg/mindre pen. ← Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #15 Del Skrevet 9. november 2006 Ok. ← mente du mente kanskje at du liker han ENKEL? at han ikke trenger å brys eg om hva han har på seg..så lenge han er velstelt?velstelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #16 Del Skrevet 9. november 2006 Men hva er fint på av øredobber da?? diamanter??? ← personlig synes jeg en veldig liten, nærmest usynlig nøytral diamant er sexy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #17 Del Skrevet 9. november 2006 ja er vel kanske penest med en ekte diamant ..... kunne godt tenkt meg en i hvert da:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #18 Del Skrevet 9. november 2006 ja er vel kanske penest med en ekte diamant ..... kunne godt tenkt meg en i hvert da:)) ← go for it then! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 9. november 2006 #19 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) hvis du vil ha så må du kjøpe det. Antar du er gutt/mann, som jeg nevnte før, denne bling-bling ørepynt-trenden som beckham var i spissen for (i media ihvertfall), er forsovet over, med mindre du er amerikansk rapper... edit: tok vekk sitat siden det ikke skulle være med Endret 9. november 2006 av speedbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 9. november 2006 #20 Del Skrevet 9. november 2006 mente du mente kanskje at du liker han ENKEL? at han ikke trenger å brys eg om hva han har på seg..så lenge han er velstelt?velstelt? ← Mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå