Gjest shybertine Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 TV`en min har sagt takk for seg, så jeg må ha en ny. Har også en stund tenkt på å skaffe en harddiskopptaker med DVD-spiller/brenner. Og så trenger jeg en ny PC. Nå vurderer jeg å kjøpe meg en PC med Microsoft XP Media Senter Edition og TV-tuner, for å slå både TV, opptaker og PC sammen i én maskin + skjerm. Kanskje det ikke blir noe særlig billigere, men det blir færre "dingser" som tar mindre plass (bor trangt). Men er litt usikker på hvor god en slik løsning egentlig er. Hvordan er bildekvaliteten når det gjelder å se TV på PC sammenlignet med ordinær TV? Hvordan er opptakskvaliteten? Går det an å se på ett program og samtidig ta opp et annet? Hva er forskjellen på å bruke en f.eks. LCD-TV som TV/PC-skjerm og å bruke en LCD PC-skjerm? Har du noen erfaringer/tips å dele med meg? Fordeler/ulemper med den ene løsningen i forhold til den andre?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Jeg holder en knapp på mitt oppsett. TV med Dreambox i nettverk med PC. Gir meg gratis tv kanaler, opptaksmulighet og jeg slipper ha en støyende PC i samme rom som jeg ser TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå