Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hva kan jeg bruke dem til? Kan jeg bruke dem til dennne toppen kjolen? Og denne toppen. Festklær er et mareritt for oss med selvskading-arr på armene. Få fine festkjoler har lamge ermer...
Gjest Ma - M Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Mener de har lange hansker hos Accessorize? Venninna mi er selvskader og hun bruker slike silke hansker med knapper oppover (avet av Farmoren tror jeg, men de finnes da i butikkene), det ser kjempelekkert ut. Det er bare vi "innviede" som vet hvorfor hun bruker dem...
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Mener de har lange hansker hos Accessorize? Venninna mi er selvskader og hun bruker slike silke hansker med knapper oppover (avet av Farmoren tror jeg, men de finnes da i butikkene), det ser kjempelekkert ut. Det er bare vi "innviede" som vet hvorfor hun bruker dem... ← De er jo in nå, så det er jo fint. Jeg elsket moten med pulsvarmere.. Accessroizen jeg var på i Oslo var utsolgt. Får lete videre, fant en annen tråd om emnet, men de hanskene på hm hadde ekle knapper på. Tips venninnen din om at cover mark har kommet til norge (www.covermark.com). Jeg kontaktet depend, som fører merket i Norge, og de sier at det er lite utvalg i butikkenene nå, men at man kan få vareprøver i forskjellige farger gratis hos dem og så bestille fra dem. Skal visstnok dekke arr. Og det blir jo ikke så synlig med makeup på armene i mørket på et utested.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå