Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg lurer på hva som funker best når man er jente og vil ha en gutt. Lønner det seg å være litt kostbar sånn at han blir nysgjerrig? Eller lønner det seg å slenge seg over han og tilby det du har å tilby?
SW20 Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Spørs vel hva du mener med "vil ha en gutt". Vil du ha sex så kan du kaste deg over ham. Vil du ha en kjæreste lønner det seg å flørte først. Med det mener jeg ikke å spille kostbar, men å benytte seg av "flørtebremsen". Dvs. gjøre en tilnærming, så han ser at du er interessert, men i neste øyeblikk er du litt utenfor rekkevidde igjen...f.eks gå alene bort til baren når du akkurat har pratet med ham og hintet litt. Så gjelder det bare å gjenta prosedyren til dere kjenner kjemien
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Det kommer jo veldig an på hva slags type gutten er da. Er han litt sjenert og med medium dose selvtillit, kan du bare glemme å spille kostbar. Da gir han deg fort opp. Husk at gutter ikke er allverdens flinke til å skjønne hint. Jeg er selv en slik gutt, og tør sjelden å ta initiativ før jeg er 90% sikker på at jenta er interessert i meg. Når jeg tenker meg om så er det vel kanskje ikke jeg som tar initiativ i det hele tatt? Men er han en player som er vant til å komme lett til det, er det kanskje annerledes. Moralen er at det neppe finnes noen fasit på dette. Heller.
Gjest Eir Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg har god erfaring med å kaste meg over dem først som sist. Får jeg lurt dem i seng første kvelden så vil de stort sett alltid treffe meg flere ganger, og stort sett leder det til ett forhold.
valentino Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Å spille kostbar betyr å ikke virke klengete og desperat. Derfor funker det å spille kostbar. Det er viktig å ikke være utilgjengelig.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Å spille kostbar betyr å ikke virke klengete og desperat. Derfor funker det å spille kostbar. Det er viktig å ikke være utilgjengelig. ← kostbar men til stede mener du?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Det kommer jo veldig an på hva slags type gutten er da. Er han litt sjenert og med medium dose selvtillit, kan du bare glemme å spille kostbar. Da gir han deg fort opp. Husk at gutter ikke er allverdens flinke til å skjønne hint. Jeg er selv en slik gutt, og tør sjelden å ta initiativ før jeg er 90% sikker på at jenta er interessert i meg. Når jeg tenker meg om så er det vel kanskje ikke jeg som tar initiativ i det hele tatt? Men er han en player som er vant til å komme lett til det, er det kanskje annerledes. Moralen er at det neppe finnes noen fasit på dette. Heller. ← Dette kan jeg skrive under på... Hadde aldri fått min kjære om jeg hadde spilt FOR kostbar. Han er altfor sjenert til å være frempå på det området. Og han har selv også sagt dette til meg. Ellers er han en utadvendt og sosial gutt. Så det er viktig å se an gutten.
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Man "lukter" om en person spiller kostbar. Det er å være naturlig arrogant som er tingen Seriøst: Å holde igjen på tempoet kan nok noen ganger være lurt både for ens egen del og for å tiltrekke den andre. Men å drive et interessert/ikke interessert-spill ender gjerne med at den andre ikke er interessert den dagen du skal håve inn fangsten.
monikabrx Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Kommer ann på hvadu skal bruke han til.. Og det finnes en mellomting..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå