Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Kan jeg ha en fin, pyntet topp, stiletthæler og jeans? Eller MÅ jeg ha kjole, dressbukser eller skjørt? Skal til et helt vanlig utested i utkantnorge.
Supraspinatus Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Kan jeg ha en fin, pyntet topp, stiletthæler og jeans? Eller MÅ jeg ha kjole, dressbukser eller skjørt? Skal til et helt vanlig utested i utkantnorge. ← Kommer jo litt an på utestedet da. Hvis de har feks "dress to impress" så burde du kanskje satse på kjole. Evt kan jo du spørre utestedet selv, hva de forventer av gjestene, eller du kan spørre noen av dem du skal dit med hva de skal gå i... Personlig synes jeg at nyttårs er en dag man tar på seg finstasen
brumma* Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg har bare vært på et utested på nyttårsaften én gang. Da hadde jeg en pen kjole, og det hadde de fleste andre også. Og det var ikke et spesielt fancy utested heller... For meg er det antrekket du har lyst til å gå med mer et vanlig "ut på byen-antrekk". Endret 9. november 2006 av brumma*
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Vi snakker om en pub totalt uten dresscode, men vil ikke skille meg ut for mye. Liker å pynte meg, men i år har jeg problemer med å finne en kjole som ikke blir helt "over the top"., Vil jo ikke være overdressed heller. Har noen utrolig flashy sko (Lakkssko fra Prada )som "gjør" hele antrekket da. Og midt i novembver er det på tide å få tak i festklærne, sånn at man ikke ender opp med restene på hm.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Dilemmaet her er at jeg med shoppingalternaternativene mine blir enten veldig pyntet eller veldig uformell.
Supraspinatus Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Dilemmaet her er at jeg med shoppingalternaternativene mine blir enten veldig pyntet eller veldig uformell. ← Jeg synes du skal kjøre kjole somsagt, fremfor feks buksedrakt/dressbukse som ser veldig corporate ut og ikke så veldig festemt...
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 hvis det ikke er dresscode på stedet..så kan du jo kjøre det du vil..men liker du å pynte deg ville jeg ggått for kjole! Men på den andre siden..en pen bukse+fin topp..=
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Jeg synes du skal kjøre kjole somsagt, fremfor feks buksedrakt/dressbukse som ser veldig corporate ut og ikke så veldig festemt... ← Jeg er 22, så en buksedrakt tar jeg ikke på meg om jeg får 5000 for det. hater dressbuksr også. Men tror jeg har funnet den perfekte kjolen, og hsr perfekte sko. Det ordner seg nok.
Supraspinatus Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Jeg er 22, så en buksedrakt tar jeg ikke på meg om jeg får 5000 for det. hater dressbuksr også. Men tror jeg har funnet den perfekte kjolen, og hsr perfekte sko. Det ordner seg nok. ← hehe...5100 da? perfekt kjole, perfekte sko, hva er bedre enn det?
Gjest Tanita Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 På nyttårsaften hadde jeg kledd meg i pen kjole, uansett hvilken dresskode det er eller ikke - det er tross alt nyttårsaften, så da skal man pynte seg!
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 På nyttårsaften hadde jeg kledd meg i pen kjole, uansett hvilken dresskode det er eller ikke - det er tross alt nyttårsaften, så da skal man pynte seg! ← enig.. men igjen.."Hva er å pynte seg"..for meg er kjole nesten must på nyttårsaften..men hvor mange som ellers bare går i jeans og ..ja..simpelt..kan enpenbukse+pen topp være toppers!
Gjest Piper Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Jeg hadde tatt på meg det samme som jeg ville gått på byen med, men så mener jeg at nyttårsaften er oppskrytt også. Man må ikke gå i kjole, bare fordi det er nyttårsaften.
Gjest Tanita Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 enig.. men igjen.."Hva er å pynte seg"..for meg er kjole nesten must på nyttårsaften..men hvor mange som ellers bare går i jeans og ..ja..simpelt..kan enpenbukse+pen topp være toppers! ← Ja, for meg også er kjole et must. Blir ikke like gøy med nyttårsaften i jeans og partytopp - må være en penkjole, med tilbehør. (men likvel, jeg forstår de som ikke vil stå ute og fryse i tynne penklær i 20 minus.((heldigvis skal jeg feire nyttår i år et sted som har sommertemperatur))
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 Ja, for meg også er kjole et must. Blir ikke like gøy med nyttårsaften i jeans og partytopp - må være en penkjole, med tilbehør. (men likvel, jeg forstår de som ikke vil stå ute og fryse i tynne penklær i 20 minus.((heldigvis skal jeg feire nyttår i år et sted som har sommertemperatur)) ← kjole gjelder for meg og..
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #15 Skrevet 10. november 2006 Jeg går for kjole, dere! Fant en fin en på asos som ikke alle andre har! Og om jeg ser veldig pyntet ut vil jeg vel skille meg ut på en positiv måte. Prada-pumps fortjener en kjole på nyttårsaften, der de skal ha sin debut i offentligheten.
Karamba Skrevet 10. november 2006 #16 Skrevet 10. november 2006 Jeg hadde også gått for kjole. Det er jo tross alt nyttårsaften...
Miracl3 Skrevet 10. november 2006 #17 Skrevet 10. november 2006 (endret) Nyttårsaften betyr kjole, pub eller ikke pub. Jeg skal feire hjemme, med gode venner og god vin, deilig mat og funky musikk. Og jeg skal ha en flott kjole, som jeg ikke har funnet enda Endret 10. november 2006 av Miracl3
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 10. november 2006 #18 Skrevet 10. november 2006 herregud for et tema. GJØR SOM DU VIL! vi lever i et fritt land, hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå