Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Den tråden om vide eller trange jenter fikk meg til å undre, hva liker vi store eller små kuker? Kan det ikke være sånn at hvis en jente kjennes vid, så kan det være kuken som er liten?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 De lange er litt ubehagelige (da stanger de liksom...). For kort er heller ikke kult ihvertfall ikke når den er veldig tynn i tillegg. Det beste er vel sånn helt midt i mellom lengde og heller litt tjukk enn tynn ? Synes nå jeg da....
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Litt tykk, men ikke så altfor lang. Det blir vondt..
FantasDick Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Ooh.. Stort er bra! Men den trenger ikke være så lang; da kan det bli vondt..
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Nå er det veldig lett å gjemme seg bak beskrivelser som stor, tykk, passe osv. Hvis det skal gi noen mening (if any) så må man kunne svare i cm. Og helst både lengd og bredd Som gutt synes jeg ikke det betyr så mye om hun er vid eller trang. Er hun trang er jo det får så vidt bra, men musklene kan trenes opp, så det går omtrent for det samme
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Enig i at det er bra å være litt tykk, men ikke for lang...
Wildy Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Sånn medium er akkurat passe. Dvs gjennomsnittstørrelse er helt ok for meg. For stor er vondt og liten er kjipt.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Spiller ingen rolle. Det er MANNEN jeg har sex med, ikke kuken hans.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Heller tykk og middelmådig lang enn lang og tynn
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 Heller tykk og middelmådig lang enn lang og tynn ← signera på den her..
Gjest Flex Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Til dere som sier at litt tykk er bra men at lengden ikke er så viktig. Hva om den tykk og kort. Er det "like bra" som tykk og middels lang eller er det viktig med en hvis lengde også? Si 12cm lang kontra 15cm lang. Begge tykke. Stor forskjell?
aline Skrevet 11. november 2006 #12 Skrevet 11. november 2006 liker nok gjennomsnittlig til stor jeg da... men det aller viktigste er faktisk hardheten for min del. noen blir harde men ikke skikkelig steinharde "all over", da kan de være så store eller små de bare vil for min del, det er ikke like gøy. de som blir heeelt steinharde, skikkelig hardt overalt, da er ikke størrelsen like viktig lenger for min del, selv om jeg der også ser det som en bonus at det er litt størrelse på den om han kan bruke den/om jeg får bruke den som jeg vil.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #13 Skrevet 11. november 2006 Hva om den tykk og kort. Er det "like bra" som tykk og middels lang eller er det viktig med en hvis lengde også? Si 12cm lang kontra 15cm lang. Begge tykke. Stor forskjell? Nei, ikke så stor forskjell for min del tror jeg. Tykkelsen og hardheten er viktigst synes jeg...
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #14 Skrevet 11. november 2006 Heller slank og lang enn kort og tykk. Tykk penis er turn off for meg. Cm.? Ok. Ca. 15-16 cm. lang og ca. 3 cm. i diameter virker veldig bra. Ellers er det selvfølgelig en fordel om den er stiv.
Yme Skrevet 11. november 2006 #15 Skrevet 11. november 2006 Heller slank og lang enn kort og tykk. Tykk penis er turn off for meg. Cm.? Ok. Ca. 15-16 cm. lang og ca. 3 cm. i diameter virker veldig bra. Ellers er det selvfølgelig en fordel om den er stiv. ← Veit ikke om du prøvde å besrkive en lang penis der, men... Det du forklarte var hvertfall en gjenomsnits tisselass Til de som sier at det er viktig med hardhet. Nå har jeg ikke sjekka på alle menn, men for meg, så er det hvertfall sån att, jo kåtere jeg er, jo hardere blir tissen. Jeg tror det er vanlig, så om du har sex med en fyr som er litt myk i pikken, så kansje han ikke er så jævli tent (eller kansje han er litt full Alkohol tynner jo ut blodet, vøtt)
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #16 Skrevet 11. november 2006 Yme, i så fall er en gjenomsnitts helt passe for meg. Den kan godt være lengre, men ikke særlig tykkere. Har sett en som var ca. 4 ganger så tykk. Det var bare frastøtende. Måtte snu i døra. Ellers har halvparten av mine erfaringer vært impotente så jeg begynner å lure på om det er et utbredt problem? Du kan selvfølgelig ha rett i at det er jeg som er frastøtende også. Smak er noe subjektivt vet du.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #18 Skrevet 11. november 2006 Hva menes med kort, tynn, tykk og lang? Disse beskrivelsene kan jo bety hva som helst.
aline Skrevet 11. november 2006 #19 Skrevet 11. november 2006 Til de som sier at det er viktig med hardhet. Nå har jeg ikke sjekka på alle menn, men for meg, så er det hvertfall sån att, jo kåtere jeg er, jo hardere blir tissen. Jeg tror det er vanlig, så om du har sex med en fyr som er litt myk i pikken, så kansje han ikke er så jævli tent (eller kansje han er litt full Alkohol tynner jo ut blodet, vøtt) ← regnet med at den der kom til å komme, og nei, jeg er faktisk ikke enig med deg i at alle menn som er steinkåte er garantert steinharde hele veien. det tror jeg er like lite sant som at alle kvinnfolk som er steinkåte er dryppvåte, er de tørre, så er de ikke kåte nok. Det stemmer heller ikke nemlig.
Tirill Skrevet 11. november 2006 #20 Skrevet 11. november 2006 Yme, i så fall er en gjenomsnitts helt passe for meg. Den kan godt være lengre, men ikke særlig tykkere. Har sett en som var ca. 4 ganger så tykk. Det var bare frastøtende. Måtte snu i døra. Ellers har halvparten av mine erfaringer vært impotente så jeg begynner å lure på om det er et utbredt problem? Du kan selvfølgelig ha rett i at det er jeg som er frastøtende også. Smak er noe subjektivt vet du. ← Hehe det er skikkelig turn-off da... Mannen med gjennomsnittstr som må på badet å få den opp før han kommer å fullfører hehehehe En smule ondskapsfull her nå, men dette var problemet til en jeg datet en kortere periode.. Jeg trodde først det var spenningen som tok knekken på han, men neida...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå