Gå til innhold

Hvor i Oslo går man ut...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor i Oslo går man ut på byen. Spesielt når man er singel?

Er ikke ute etter et kjøttmarked - men seff litt flørt!

Bar, cafe, nattklubb....???

Er jente - 27 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 måneder senere...

Prøver å dra opp denne igjen, jeg. Leter også etter et sted der det er lett å komme i kontakt med folk OG der klientellet er 25+ og normale, hyggelige mennesker. Synes flere av stedene som er nevnt passer litt bedre inn i sjangeren kjøttmarked enn et sånt type sted som jeg er ute etter.

Parkteateret er jo koselig, men veldig fullt og kanskje bittelitt lite når gjengen skal ut. (Jeg vet at å gå ut i gjeng ikke er det smarteste når man vil treffe nye, men vi vorser sammen og synes det er koselig å være på det samme stedet selvom vi ikke henger sammen hele kvelden) :)

Kan noen hjelpe?? Har så lyst å bli kjent med noen nye, spennende mennesker. Og kanskje en drømmemann... :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Youngstorget: Hells Kitchen, The Villa, Internasjonalen, Løkka: Parkteateret. Omtrent sentrum: Btiz, Spazibar. Grønland: Gloria Flames.

Nå fikk jeg lyst til å gå ut!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg lyst til å gå ut!! :)

Jeg også...

Og skal ut i morgen! Takk for mange gode forslag. Vil tro vi ender i området rundt Youngstorget. Har faktisk ikke gått ut der før... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
:hoppe: Gleder meg til å flytte til Oslo og gå ut på alle de fete utestedene. Er det 20- års aldersgrense på mange av disse stedene dere snakker om?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stargate er ett bra sjekkested..er sjeldent jeg har dratt dit uten og komme i prat med folk..japp det er 20 på stargate..

Endret av sebra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gleder meg til å flytte til Oslo og gå ut på alle de fete utestedene. Er det 20- års aldersgrense på mange av disse stedene dere snakker om?

Litt usikker men tror ganske mange av dem har 24 års-grense..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver
Litt usikker men tror ganske mange av dem har 24 års-grense..

Spritgrensen er 20. 24-grensen setter stedet selv og er du fin nok kommer du inn når du er 20 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meninga å kuppe tråden, men finnes det i det hele tatt noen ok utesteder i Oslo med 18-årsgrense?

Lurer jeg også på, siden jeg ikke blir 20 på en stund....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kommer helt ann på hva slags musikk og mennesker du liker.liker du rock og metall anbefaler jeg deg og dra på møllers.det er ett bra 18-års sted.det som er kjipt der er at det pleier å være veldig fullt der i helgene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meninga å kuppe tråden, men finnes det i det hele tatt noen ok utesteder i Oslo med 18-årsgrense?

Ja, ett par stykker, men bare sånne kjipe steder som feks Tut&Kjør. Problemet med 18-årsgrense er også at de fleste jentene du finner der er 16-18, og guttene som er der er som regel kun ute etter smårips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På grunn av en bursdagsfeiring endte jeg opp på Yatzi (Nedre Slottsgate) på lørdag. Jeg er 25, og dro virkelig opp gjennomsnittsalderen der... Så vil anta at grensen der er 18 (eller at de bruker aldersgrensen veiledende...) Vet ikke om det var fordi jeg kjente endel der at det var morsomt, men virket som andre også hadde det moro! Bra musikk og fine lokaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av en bursdagsfeiring endte jeg opp på Yatzi (Nedre Slottsgate) på lørdag. Jeg er 25, og dro virkelig opp gjennomsnittsalderen der... Så vil anta at grensen der er 18 (eller at de bruker aldersgrensen veiledende...) Vet ikke om det var fordi jeg kjente endel der at det var morsomt, men virket som andre også hadde det moro! Bra musikk og fine lokaler.

Hm. Jeg var i Oslo i helga og havna på en buss bak en full guttegjeng på noen og tyve som gnålte om at de skulle på Yatzi. De var så slitsomme at det ikke frista der og da, men kanskje jeg får ta turen en annen gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...