Gjest Minimi Skrevet 11. november 2006 #41 Del Skrevet 11. november 2006 Måtte vise leg på polet i dag. Ikke så uventa, hadde på meg rosa joggebukse og ikke sminke og er "bare" 20 år. men hva var det dama bak disken sa.. joda, "Du så fryktelig ung ut" kunne hu ikke bare sagt "Har du legitimasjon?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 11. november 2006 #42 Del Skrevet 11. november 2006 En gang vi skulle ut på byen, hadde jeg glemt legget mitt hjemme, da var jeg 18 eller 19. Dørvakta som er en venn av sambo trudde ikke på sambo da han sa jeg var gammel nok. Så tok taxi hjem å henta det, men da trudde ikke vakta at det var meg på bilde men kom inn etter at jeg hadde ramsa opp alt som stod på legget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 11. november 2006 #43 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg gikk og smilte for meg selv hele veien hjem fra sentrum i dag, for jeg ble nemlig spurt om leg på polet. Nå skjer det omtrent hver gang med meg, men i dag ble jeg bare så utrolig glad. Kanskje rynkene under øynene ikke er så fremtrdende som jeg tror, og huden ikke er like gusten som jeg ser den. Nei, i dag (og alle ganger fremover) skal jeg ta det som et kompliment. I en alder av 26 er det faktisk det Endret 12. november 2006 av Majka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #44 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg er 28 og fniser litt når jeg leverer fra meg leg ja... En bak meg i køen sa jeg måtte ta det som et komplement da jeg ble stoppet sist med en smirnof ice på båndet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orestes Skrevet 11. november 2006 #45 Del Skrevet 11. november 2006 Ikke så veldig lenge siden sist jeg måtte vise leg på polet, da sto jeg der med skolesekk og mp3-spiller og grua meg til 29-års dagen. Ja, jeg takket pent når jeg viste kortet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 11. november 2006 #46 Del Skrevet 11. november 2006 De gangene jeg har blitt bedt om å vise leg har ikke vært i butikker, men enkelte utesteder. Jeg sier ikkeno, bare viser og går inn når vakta er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 11. november 2006 #47 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg måtte vise leg på Rockefeller (18-års grense) en uke før jeg fylte 30. Ble helt paff men takket vakta for at han mente jeg så så ung ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 12. november 2006 #48 Del Skrevet 12. november 2006 Det sykeste jeg har vært med på er når mamma på 48 år måtte vise leg. Da klarte jeg ikke annet enn å le og spøke med han bak kassa. Hvis jeg blir spurt viser jeg det. Synes det er bedre at de spør for mange ganger enn ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2006 #49 Del Skrevet 12. november 2006 Nei, det har du aldeles ikke, det er det dummeste jeg har hørt. At det kan være praktisk å ha i visse tilfeller er nå så, men du har ikke plikt til å bære med deg legitimasjon på skjenkesteder mer enn du har det noen andre steder i dette landet. ← Rart at det kreves av Skjenkekontoret i Bergen Kommune og alle uteplasser/skjenkesteder her. Skiltet står ved hver eneste dør på hver eneste uteplass, og i enhver instruks jeg har lest eller skrevet her i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 12. november 2006 #50 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg ble spurt om legitimasjon til jeg var over 30, men jeg tok det ikke som noe kompliment. Sa bare at beklageligvis tok jeg ikke dette som et kompliment, for jeg ville ikke se ut som en 17 åring Vakten ble litt paff, da han så at jeg var 31 ene gangen Den beste var da jeg var i byen med barna mine ( tre stykker), og bussjåføren tok meg for å være barn Min søster trodde ikek jeg våget å si et barn, så jeg måtte jo bare prøve. Og jaggu meg fikk jeg en barnebillett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #51 Del Skrevet 25. juni 2023 Måtte vise leg ved kjøp av vin og øl som 41- åring 🤣 Så den skal jeg leve lenge på😉 Anonymkode: cc734...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå